077-5418271

מוצרי הצללה

פרגו טופ גלארי
סוכך זרועות קיוביקה לייט
פרגולת קדרי KEDRY

מעוניינים במידע עדכני על פרגולות? במאמר זה נספק לכם את כל המידע על מוצר זה. חשוב להבין כי פרגולות הם פתרונות הצללה אפקטיביים עבור בתים פרטיים, וסוגים שונים של בתי עסק. במאמר זה נסביר לכם אודות סוגים שונים של פרגולות, ויתרונותיהם השונים. מומלץ מאד לקרוא את כל המאמר על מנת לדעת לאלו פרגולות אתם זקוקים, ולהתחיל לפעול להשגתן והנחתן בביתכם או בבית העסק שלכם:

פרגולות לבתים פרטיים
פרגולות אלו יכולות להיות מוצבות בחצר כפתרון הצללה. ניתן להשתמש בהן להצבה מול בריכות שחיה ביתיות או להצבה בחצר להגנה מפני השמש. מדובר בפרגולות עם גג פסי עץ המצופה זכוכית אשר יכולות להיות מחוברות באמצעות זרועות המוטמעות בתוך האדמה או באמצעות חיבור לקיר כלשהו בחצר. הן פרגולות תלויות והן פרגולות מוטמעות באדמה הן מוצר חובה  בכל חצר פרטית החשופה לשמש ומשמשות כמוצר מוביל בתחום ההצללה.

פרגולות לחופי ים
פרגולות אלו, בדומה לסוככים, עשויות אף הן מעץ, למעט חופי ים של בתי מלון בהם משתמשים לעתים גם בפרגולות אלומיניום. פרגולות העץ משומשות על ידי הרשויות המקומיות בחופי ים ציבוריים והן עשויות מקורות עץ עבות המונחות אחת על השניה. פרגולות אלו יכולות להכיל מספר משפחות המבקשות לחפש צל מול הים ומספקות חוויה לכל המשפחה כשהיא נמצאת בים. פרגולות לחופים של בתי המלון לעומת זאת נחשבות לגדולות עוד יותר ומסוגלות להכיל קהלים גדולים יותר של אנשים. פרגולות אלו חסינות מפני חלודה בשל היותן עשויות מאלומיניום ולכן הן מתאימות מאד להצבה לייד הים.

פרגולות למסעדות
פרגולות אלו בשילוב עם סגירות חורף משמשות כחייץ בין החלק החיצוני לפנימי של המסעדה ומאפשרות ליושבי המסעדה לשבת בחוץ גם בחורף. חשוב לספק לשולחנות של פרגולות אלו את אמצעי החימום המתאימים או לרכז מעט אמצעי חימום בריכוז גבוה של שולחנות על מנת לחסוך בחשמל. פרגולות אלו עשויות אף הן מעץ או מאלומיניום והן מוטמעות באדמה על ידי זרועותיהן. בפעמים מעטות ניתן לאתר מסעדות עם פרגולות תלויות, כאשר קיר המסעדה משמש כקיר התליה של הפרגולות. חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום פתרונות הצללה למסעדות בטרם בחירת פרגולות מתאימות למסעדה שלכם. 

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 10:00-14:00

ימים א’-ה’: 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה