077-5418271

סגירות חורף ליצירת חדרי שמש ומרחבים נפרדים

פנורמה הזזה
גלארי
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

סגירת מרפסת היא אחת האטרקציות הגדולות שלכם בשטח פתוח. היא מאפשרת לכם ליצור מבנה סגור יש מאין תוך אספקת הגנה איכותית, הלכה למעשה, על פנים המבנה. סגירת החורף נראית, במבט ראשוני, כמו חלון בלגי ארוך מאד, שמטרתו היא כפולה: גם לחזק את האימג’ של העסק ולספק לו מראה עוצמתי וגם ליצור אווירה של חדר שמש, עם קיר זכוכית. סגירת החורף מעניקה, במיוחד בימות החורף, את העוצמה הנדרשת למבנה מבחינה עיצובית ומספקת לו הגנה איכותית ביותר מבחינה פונקציונאלית.

פתיחה באמצעות הזזה

הפתיחה זהה לחלוטין לפתיחת דל של ארון הזזה: מזיזים את התקן הפתיחה ימינה או שמאלה לצורך יצירת פתח או סגר. פתיחה זו אינה מגיעה לבדה: היא מאפשרת לכם לנצור את ההתקן על התקן נצירה מיוחד שמסופק עמו לשמירה על יציבות הרמטית. במקומות מסוימים נהוג לקדוח ברצפת הבטון שבחוץ ולשים נצרת צינור קטנה מברזל על לולאות שמותקנות בדלת ההזזה.

בחירת העיצוב מדגמים שונים

על אף שהקונספט של סגירות חורף הוא זכוכית, עם דלת הזזה בסגנון חלון בלגי, לא כל דגם נראה זהה. ישנן סגירות חורף גדולות עם פרזולים ענקיים שנועדו למתחמי ענק וקניונים, לצד סגירות חורף קטנות וזעירות שנועדו יותר לעסקים קטנים וקנטינות מקומיות. מאד חשוב לבחור סגירת חורף בהתאם לגודל המתחם על מנת שהעיצוב יקרום עור וגידים ויספק את התמורה הנדרשת.

שמירה בטוחה על המבנה גם בימי חורף סגריריים במיוחד

כאשר סגירת מרפסת בחורף סגורה הרמטית היא מספקת הגנה מלאה לבית העסק, כולל הגנה מנזילות מהחלקים התחתונים והעליונים בעת ירידת גשמים עזים. סגירת חורף הזזה זו מספקת ללקוח את כל מה שהוא צריך על מנת להבטיח איכות חסרת פשרות. כאשר מבקשים לפתוח את ההתקן, הוא נפתח בקלות ומגיע למצב סגירה או נצירה כנדרש. מאד חשוב לוודא מול חברת ההתקנה שההתקן נבנה כמו שצריך בצורה סימטרית, ולערוך בדיקה להתקן בטרם עזיבתה את העסק שלכם. בדרך זו אתם מבטיחים סגירת מרפסת איכותית ללא הפתעות, אשר תשרת אתכם כצפוי. כמו כן, אם בדקתם את ההתקן בנוכחות החברה ונתקלתם בכשל יהיה לה יותר קל לפעול על מנת לתקנו ולהשיב לכם התקן סגירת מרפסת תקין.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה