077-5418271

סוככים בעיצובים שונים לבית ולחנות

סוכך זרועות אנטאליה
פרגולה מתקפלת
סוכך זרועות קיוביקה לייט

מעוניינים להסב לבית שלכם את מלוא הנוחות והאיכות כשאתם נמצאים ליד החלון מול השמש? זקוקים לפתרון הצללה בכניסה לחנות או לחצר בקומת הקרקע? מומלץ להתקין סוככים מותאמים אישית אשר יספקו לכם הגנה מהשמש. הסוככים נבחרים על ידיכם אחרי שמומחים מחנות פתרונות הצללה עורכים מדידות מתאימות ומוצאים את סוגי ההתקנים המתאימים לממד ולתשתית ההתקנה שלכם. הסוככים אשר מותקנים במרחבים הנם סוככי זרועות, המבוססים על שלדת מתכת שעוטפת את היריעה, וסוככי מרקיזה קטנים להגנה על חלונות.

סוככי זרועות

סוככי זרועות משמשים להגנה על החצר, החנות והמרפסת מפני השמש. העיצוב מתבסס בעיקר על עיצוב היריעה, אך גם לזרוע ישנו חלק בעיצוב אם היא בולטת וחלקים ממנה נראים מבעד ליריעה. רוב סוככי הזרועות מכילים גם יריעת משנה קוטנה ואנכית ליריעה העיקרית אשר תפורה בקדמתה. היא משמשת להגנה מפני קרינת שמש ישירה.

סוככי מרקיזה

סוככים אלו הנם סוככי חלון אשר נועדו להגן על חלונות, כולל בבניינים גבוהים. ניתן למצוא אותם גם בבנקטים ובמכשיר דואר-מט של דואר ישראל. סוככי מרקיזה ניחנים ברוחב צר ובאורך זהה לזה של סוכך זרועות רגיל. בבניינים גבוהים המרקיזה היא לעולם חשמלית, משום שזו הדרך היחידה לקפל אותה בחורף כשזה נדרש. בחברות סוככים ופרגולות נוהגים לעבוד ישירות עם קבלני בניינים ולרשת את החלונות כולן באותו סוכך מרקיזה. בבניינים בהם אין אחידות תכנונית ניתן לעבוד ישירות עם הדייר על עיצוב והתקנת סוכך מרקיזה מותאם אישית. סוככי מרקיזה מאפשרים הצללה הן מפני שמש היקפית והן מפני קרינת שמש ישירה.

תרומת הסוככים והמרקיזות לעיצוב הבית או המבנה

המרקיזות, כמו גם סוככי זרועות גדולים, משמשים כהתקן חיצוני לבית וכנקודת הפתיחה של החצר והמבואה החיצונית. בשל כך, עליהם להכיל את העיצוב אשר נדרש לעיבוי נכון של המקום מבחינה דקורטיבית. בחברה המשווקת סוככים או מרקיזות ניתן לספק גם שירות ייעוץ בו בוחרים את העיצוב האטרקטיבי ביותר לחלל המבנה וכמובן לחלק החיצוני שלו. סוככי מרקיזה כמו גם סוככי זרועות ניתנים להטבעה של לוגו עסקי בחלקים הקדמיים שלהם. בכך, תורמים הסוככים הללו גם למיתוג העסק או החברה, ולא רק לאספקת הצללה למקום תוך הגנה מוחלטת מהשמש.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה