077-5418271

קירויים מיוחדים לרציפים, מסעדות ובתי קפה

זכוכית פנורמה נאספת
גלארי פרגו טופ
פנורמה הזזה

קירויים הם גגות מלאכותיים לא מבטון אשר נועדו להיות מורכבים על סגירות חורף וסגירות מרפסת על מנת ליצור סופית התקן סגור בנקודה מקרית במרחב פתוח. המשמעות: אם יש לכם קרקע המאפשרת הצבת מבנה נייד בבעלותכם, בשילוב של סגירת חורף עם קירוי אתם יכולים להקים מבנה בשטח. להלן סוגי קירויים מיוחדים למבנים שונים.

מפרשים

קירוי לבן בצורת מפרש משולש. הוא מתאים בעיקר למרפסות בקומת הקרקע במשקי בית פרטיים. קירוי זה עשוי בד והוא משתלב עם כל סוגי העיצוב, כפריה חום ומודרני לבן כאחד. קירוי מיוחד זה מספק לחצר הצללה מלאה, ונותן תחושה כי בסביבתו הוקם מבנה – כאשר עוטפים אותו בקירות ניידים של סגירת חורף ומרפסת.

דגמי גאלרי וטלטלים

דגמים בעיצוב עץ עם גג גלילי המורכב מאוסף של גלילים. עיצוב זה מתראים במיוחד לעיבוי רציפים. כאשר יש לכם נקודת המתנה ברציף של נהר, וכל שכן מסעדת דגים או קנטינה באזור, מאד מומלץ להשתמש בקירוי מסוג גאלרי או טלטלים על מנת לספק הגנה למקום. העיצוב זהה, אך יש שינוי גודל. דגם טלטלים גדול יותר. שניהם עובדים טוב במיוחד מבחינה עיצובית כאשר הם משולבים במבנה בעל חזות עיצוב כפרית על טהרת הצבע החום.

אמברל

שמשיית סוככים. היא נועדה להתקנה במסעדות באזורים בורגניים הפועלות רחוק מהכביש במתחם ישיבה גדול אך הומה כמו כיכר או פארק. קירוי מסוג אמברל מאד נפוץ בפארקים הגדולים באירופה ואמריקה, וגם בכיכרות הוא נפוץ מאד כקירוי פעיל. משתלב נהדר במסעדות יוקרה עם מקומות ישיבה בחוץ ומספק ליושבים הגנה מלאה מהשמש. עשוי מבד ותפור בצורה סימטרית ומדודה הגורמת לו להשתלב נהדר במרחב.

פאגודות

אוסף קירויים אחד ליד השני שיוצר צורה של תקרות בצורות של משולשים כמו של פאגודות. התוצאה הסופית של העיצוב היא תקרה שכל כולה מורכבת מאסופת משולשים תלת ממד. עיצוב זה מתאים למסעדות עם מתחם סגור בלבד, בתי קפה קטנים וגם בבית פרטי כאשר רוצים לשדרג את החצר להיות חדר שמש ההתקן עשוי להשתלב טוב. פאגודות הן קירויים מיוחדים העשויים בד לבן ומספקים את צורת המשולש כצורה דומיננטית במרחב, אשר יוצרת בו מציאות חדשה זו.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה