077-5418271

פרגולות אלומיניום קבועות לשימוש בחצר בכל ימות השנה

זכוכית נאספת
חלונות הזזה יוקרתיים

פרגולות אלומיניום קבועות לשימוש בחצר בכל ימות השנה

פרגולות אלומיניום קבועות הן פרגולות אשר לא ניתן להזיז או לווסת. הגג והעמודים הם מקשה אחת המספקת גם צל וגם הגנה מהגשם. למי המוצר נועד? בראש ובראשונה למי שהחצר שלו אכן חשופה לאיתני הטבע, אין בה גדר חיה או גגון בדלת הכניסה והדייר זקוק לפתרון שיאפשר לו לצאת החוצה גם כאשר מזג האוויר אינו מאיר פנים. פרגולת אלומיניום נועדה בדיוק לשימוש קבע משום שמתכת זו מבטאת גם עוצמה פיזית וגם חסינה מחלודה, מה שמאפשר שימוש במוצר ללא חשש מספיגת רטיבות. כיצד ניתן להסדיר פרגולת בוטיק מאלומיניום, אם כן?

תצאו לדרך. קריאה מהנה!

התבססו על מבנה נדרש לפרגולה הקבועה

המבנה של הפרגולה צריך להיות נדרש למה שאתם זקוקים לו בחצר. ברור שכאשר החצר גדולה ניתן לממש גם פרגולה בקיר וגם פרגולה של 4 עמודים במקום פנימי בתוכה. ברם, על מה הפרגולה הזו צריכה להגן? אם יש לכם בריכת שחייה, כנראה שפרגולה של 4 עמודים היא שתידרש. ומה עושים כאשר החצר קטנה ובכלל לא ניתנת לאירוח פרגולה של 4 עמודים? רוכשים פרגולה קבועה של 2 עמודים, אשר החלק האחורי שלה מחובר לקיר. בדרך זו אתם מבטיחים כי לא ייגרע מקום מהחלק הפנימי של החצר, וגם המבואה שבין החצר לבין הבית הופכת למרפסת המאפשרת נגישות נוחה לחצר גם כאשר גשום או שהשמש יוקדת.

גבשו את עיצוב הגג של פתרון ההצללה

לעיצוב הגג הקבוע 2 גישות עיקריות: האחת מבטאת את מה שרובנו ראינו זה מכבר בפרגולות בהן התבוננו בעבר. מערכת תריסים נייחת שלא ניתנת להזזה. פרגולה זו אינה מגנה בחורף, משום שגשם ייכנס מבעד לחריצים. הייעוד שלה הוא ליהנות מקיץ עם אור שמש מווסת. ואולם, ניתן להסב אותה לפרגולת חורף אם מתקינים בחריצים סנטף שקוף. אפשרות אחרת, לחובבי הפרגולות המיוחדות, היא לרכוש התקן בעל גג בעיצוב מודרני (למשל גג שקוף דמוי חלון בלגי) או אותנטי (למשל גג אלומיניום בצבע עץ) וליהנות גם ממראה ייחודי וגם ממוצר מוגן בחורף ובקיץ ללא צורך בעבודות נוספות.

קבעו את הצבע של הפרגולה

את צבע הפרגולה מומלץ לקבוע בהדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה ולבצע את ההשוואה בין המוצרים בדפי האינטרנט לבין מה שאתם רואים בחצר כדי למצוא את המוצר המושלם. בדרך זו אתם מבטיחים כי תוסדר בחצר שלכם פרגולה מעוצבת המתאימה לנופים הפנימיים שבתוכה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה