077-5418271

טיפים שמומלץ ליישם בעת בחירת פרגולות אלומיניום מתכוונות

856275
45 (2)
גגות הזזה

טיפים שמומלץ ליישם בעת בחירת פרגולות אלומיניום מתכוונות

פרגולות אלומיניום מספקות הצללה איכותית ושליטה טובה בכניסת אור השמש לתוכן. באמצעות התריסים שעל הגג שלהן, ניתן ליישם כוונון איכותי המייצר שליטה על אור השמש הנכנס לפתרון ההצללה. ניתן לסגור את התריסים לחלוטין, להותירם פתוחים או לפרוס אותם בזוויות ויסות שונות. במקבץ טיפים זה נלמד כיצד מומלץ לבחור פרגולות אלומיניום מתכווננות בהתאמה לחצרות הבתים.

גיבוש מבנה הפרגולה המתכווננת

למבנה הפרגולה המתכווננת משמעות מיוחדת עבורכם, כדיירים. בחצר גדולה, ניתן לבחור בפרגולה על 4 עמודים הממוקמת בתוכה, או להתבסס על פרגולת קיר. בפרגולה של 4 עמודים משתמשים בדרך כלל להצללת בריכות שחייה וליצירת שטח הצללה פנימי בחצר. לעומת זאת, בפרגולה צמודת קיר משתמשים כדי להפוך את מבואת הכניסה לחצר למרפסת עם רחבת הצללה נגישה. בחצר קטנה, ההמלצה היא להתקין תמיד פרגולת קיר כדי להימנע מצפיפות בחלק הפנימי שלה.

תכנון סוגי המנגנונים החשמליים הנדרשים

מי שמעוניין ליהנות מהצללת פרגולה כל ימות השנה, גם כפתרון נגד גשם, יכול לבחור פרגולות אלומיניום מתכווננות עם גג קבוע, בו התריסים ניתנים לוויסות, אך הוא עצמו לא ניתן להזזה. לעומת זאת, אם אתם סבורים כי הגשם צריך לרדת על הקרקע (למשל לצורך השקיה טבעית של הגינה) והפרגולה נועדה רק לשימוש בקיץ, מומלץ לבחור בדגם מתקפל, בו הגג ניתן להכנסה לתוך כיס בטון (למשל לתקרה הביתית שלכם). ניתן לבחור גם דגם מיתרים, בו הגג יורד למטה באמצעות שחרור מהנצירה שלהם ומוצמד לקיר החיצוני של החצר. בדגם פנימי של 4 עמודים ניצתן, בדרך כלל, לבחור רק מנגנון חשמלי מתכוונן לשליטה בתריסים.

עיצוב נדרש עבור הפרגולה המתכווננת

את העיצוב אנו ממליצים ליישם מול חברה המתמחה בפרגולות אלומיניום מתכווננות. בחברה זו ניתן ליהנות מהדמיית מחשב איכותית, באמצעותה ניתן למצוא את העיצוב אשר מתאים לכם. עיצוב של פרגולה חשמלית מתכווננת עשוי להיות מבוסס על קונסטרוקציה אותנטית בשילוב תריסים או על קונסטרוקציה עכשווית בה ניתן לכוון גג חלוני מודרני, עם פלטות שקופות. אנו ממליצים ליישם את בחירת הדגם באמצעות הדמיית מחשב של חברת פרגולות אלומיניום מתכווננות, באמצעותה ניתן להגיע בקלות לדגם המתאים לכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה