077-5418271

מדריך לבחירת סוככי מסך לחלונות גדולים להצללה ולעיצוב

סוככי מסך מתכווננים
Z-48-opt
סוכך מסך איכותי

מדריך לבחירת סוככי מסך לחלונות גדולים להצללה ולעיצוב

סוככי מסך הם וילונות גלילה ענקיים המשמשים קירות זכוכית. ישנם בתים ומבנים בהם במקום להתקין חלון בלגי ומסביבו קיר בטון או גבס לבן, הדופן כולה עשויה זכוכית. זה למעשה חלון ענק המכסה את כל המרחב, מגובה התקרה ועד לרצפה. חלון כזה לא יכול להתבסס על וילון גלילה מפאת גודלו וכאן נכנס לייעודו סוכך המסך, שהוא העתק של וילון הגלילה בגדלים גדולים. פרט לכך, ישנם פרטים נוספים שכדאי להכיר אודות סוככי מסך ועל כן גיבשנו עבורכם מאמר ייחודי זה.

בחרו את מבנה המסך שלכם

ישנם 2 סוגי מבנים בסוכך מסך: ניתן לקפל אותו לקסטה או על התקרה בצורת אקורדיון. מומלץ לבחור במבנה המשתלב הכי יפה עם החלל הפנימי שלכם. באמצעות הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה ניתן להתבונן בסוככי מסך כאשר הם מקופלים ולבחור במבנה הנדרש לכם.

גבשו את שיטת הקיפול: מכנית או חשמלית

יש לבחור באופן בו אתם ממעוניינים לקפל סוכך מסך. בניגוד לווילון גלילה קטן, סוכך מסך מבוסס על יריעה ענקית וכבדת משקל ולכן חוט המשיכה של וילון הגלילה אינו עומד במשקל שכזה. ניתן לבחור במנגנון משיכה קשיח המבוסס על תנועה סיבובית לשליטה ביריעה. לחילופין, סוככי מסך עשויים להיות חשמליים ולהתקפל באמצעות מנגנון אלקטרוני אוטומטי.

שליטה יעילה מתוך הדירה הגבוהה.

קבעו את עיצובו של סוכך המסך

עיצוב סוכך המסך הוא למעשה הצבע שלו. חשוב לבחור בצבע המשתלב יפה במרחב. ניתן לקבוע אותו מראש ולחפש אותו בהדמיית המחשב של חברת פתרונות הצללה, או פשוט לחפש שם באופן אקראי ולבחור את מה שנראה הכי יפה בתוך המרחב הפנימי שלכם. את העיצוב של סוככי מסך אנו ממליצים לבחור כאשר אתם נמצאים במקום הייעודי להצבתם על מנת להבטיח התאמה מושלמת של הרכיב אליו.

התנהלות לאחר ההתקנה: הקדישו מספר דקות לבדיקת הסוכך

לאחר שקבעתם יום התקנה ונמסר לכם טווח הזמן שזה יארך, הקדישו לעצמכם מספר דקות מעבר לכך על מנת שתוכלו לבדוק האם אתם מצליחים לשלוט בסוכך: לפתוח ולקפל אותו. מאד חשוב להיערך לכך כדי להבטיח שיש לכם התקן שאתם יכולים להשתמש בו. יש לפנות לחברת פתרונות ההצללה בכל שאלה בנושא זה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה