077-5418271

פרגולות אלומיניום בעיצובים מיוחדים

קירוי מיוחד גלארי
גלארי
פרגולה מתקפלת אקסטזה

פרגולת אלומיניום כמוצר הצללה – מכילה את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מאיכות חסרת פשרות. ראשית כל, האלומיניום שומר הרמטית על הפרגולה מחלודה, ועל כן ניתן להציב אותה באופן חופשי ובלתי תלוי גם בחורף וגם בעת לחות. שנית, פרגולות אלומיניום מכילות מגוון רחב של יתרונות בתחומי העיצוב והפונקציונאליות.

עיצוב חופשי

כיום זה נהיר לכולם: ניתן לעצב פרגולות אלומיניום בעיצובים מיוחדים, כולל צביעה במגוון רחב של גוונים: לבן, שחור, אפור מטאלי, ועוד. הפרגולות הללו מאפשרות לכם שילוב בכל מקום, כולל בסביבה בה העיצוב איננו מודרני, אלא משדר אלמנטים עתיקים על טהרת הצבע החום. כשהצבע אינו דוהה אלא מקבל את כרטיס הביקור של הפרגולה ניתן לשים אותה בכל מקום וליהנות מעיצוב חסר פשרות שצפוי רק להוסיף לזה הקיים.

התבססות על רכיבי יציבה איכותיים בלבד

תושבות רגליים איכותיות ומייצבות, עמודים שישמרו על ההתקן מנפילה, גג חזק ויציב, ועוד. לא זו אף זו: בשל כך שזו פרגולת אלומיניום אינכם נדרשים להטמיע מגן גשם כמו סנטף על מנת לשמור עליה מחלודה או מדהיית צבע. הצבע ומראה הפרגולה ממש קבועים, והכל הודות לאלומיניום כחומר הייצור העיקרי של ההתקן.

התאמה מלאה לכל סוגי המתחמים החיצוניים

ניתן לשלב במרפסת של דירת גן ובקומת הקרקע היכן שהגן מצוי. פרגולות אלומיניום ניתנות להטמעה גם במתחמים קטנים וגם במתחמים גדולים בהתאם למידות ההתקן. בכך, כל מי שמעוניין לרכוש פרגולה יכול לעשות זאת על ידי התאמה של בעלי מקצוע אשר ימדדו את השטח החיצוני וימצאו התקן הצללה המתאים בדיוק לסביבה בה הוא עומד להיות מוצב. בכך, תוכלו להבטיח לעצמכם פרגולות שלא רק יפעלו טוב אלא ישתלבו טוב במרחב ביחס לממדיו.

אפשרות להטמיע מודלי פתיחה חשמליים

כשהפרגולה עשויה אלומיניום ולא עץ, ניתן לשדרג אותה לפרגולה חשמלית אשר הגג שלה צפוי להיפתח. התנאי לכך הוא שניתן מראש להזיז את הגג, והוא אינו מרותך דרך קבע להתקן. אם זה המצב, ניתן להמיר את המנגנון המכני במנגנון אלקטרוני אשר יעשה את העבודה בשבילכם. התקנה זו צפויה להיות מיושמת רק על ידי אנשי מקצוע למען בטיחותכם ולמען הצלחת תהליך ההתקנה, והגעה למצב של פרגולה עומדת ומוכנה לשימושכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה