077-5418271

עיצוב ותכנון פרגולות – כך תעשו את זה נכון

פרגולה מתקפלת בצבע אפור
פרגולה אתנה מתכווננת

תכנון פרגולות בחצר היא אחת המשימות החשובות שתצטרכו להסדיר במגוריכם בבית צמוד קרקע. במאמר שלפניכם נספק את כל המידע על עיצוב ותכנון פרגולות בוטיק מן המעלה הראשונה. המאמר יחלוש על מספר נושאים. ראשית כל, נספק לכם מידע על אופן מיקום הפרגולה, על גבי הקיר או על גבי עמודים. כמו כן, נספק מידע על הפעלת הפרגולה, מכנית או חשמלית, וכן על עיצובים וחומרי ייצור שונים שמומלץ להכיר.

סוגי הצבות של הפרגולה

ההמלצה שלנו היא לשלב פרגולת קיר אם החצר קטנה וצפופה ואין דרך הצבה אחרת על מנת שלא להצטופף בה. בחצר גדולה ניתן לשקול הצבת פרגולה על כל ארבעת עמודיה, במיוחד אם ישנה פינת חמד לישיבה או בריכת שחיה, משום שאז מקומות אלו זוכים לצל מהפרגולה. במידה והחלטתם להתקין פרגולת קיר עם 2 עמודים וגם להם אין לכם מקום, ניתן למקמה על מיתרים קשיחים שייצרו רדיוס סיבובי בעת קיפול הפרגולה ומשטח הצללה ישר כאשר החלטתם להשתמש בה שוב.

הפעלת הפרגולה

את אופני הפעלת הפרגולה כדאי להכיר. ישנה פרגולה קבועה שלא ניתן לשנות בה את מיפוי ההצללה כלל. ישנה פרגולה מכנית בה ניתן ידנית, באמצעות מכשיר מוגבה, לכוון את התריסים שלה. פרגולה זו נקראת פרגולה מתכווננת מכנית. בשונה ממנה ישנה פרגולה מתכווננת חשמלית שמבססת את הכוונון על שליטה חשמלית. חלק מדגמיהן החשמליים של הפרגולות מאפשרים קיפול מלא מהחצר לתוך מסתור בתקרת הבית שלכם ושליפה החוצה באמצעות שליטה חשמלית זהה.

עיצוב וחומרי ייצור עבור הפרגולה

ניתן לגבש פרגולה מתכתית וניתן לגבש פרגולת עץ. היתרון של פרגולות מתכתיות כיום הוא שניתן לעצבן כמו פרגולות עץ ובכך להבטיח את אותו גוון אותנטי על אף שההתקן מתכתי. מומלץ למגן את שכבת הגג באמצעות סנטף פלסטי מפני גשם.

פרגומור – המומחים שלכם לפרגולות ביתיות איכותיות

בחברת פרגומור תוכלו להסדיר בקלות פרגולות איכות מבית טוב. הפרגולות של פרגומור מספקות לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליהנות מאיכות חסרת פשרות של פתרונות הצללה מן המעלה הראשונה. החברה עוסקת בפרגולות מכל חומרי הייצור ובכל סוגי ההפעלה, חשמלית, מתכווננת מכנית וקבועה. הפרגולות מגיעות עם תעודת אחריות ארוכת טווח בשל איכות חסרת תקדים של מוצרינו, אשר מגובים במיטב התקנים המערביים שניתן לבקש. הסדרת פרגולות בחצרות בתיכם עשויה להיות כרוכה באישורים מהמועצות המקומיות והאזוריות שבשטח השיפוט בו הם נמצאים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה