077-5418271

כדאי לדעת: כך מומלץ לבחור פרגולות אלומיניום חשמליות

45 (4)
פרגולה מתכווננת אתנה
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

כדאי לדעת: כך מומלץ לבחור פרגולות אלומיניום חשמליות

הסדרת פרגולות אלומיניום חשמליות נדרשת לכל מי שמחפש נגישות מלאה לחצר שלו גם בזמנים בעייתיים כמו חמסינים וגשמים. הן מהוות פתרון מצוין בתחום הנגישות במרחבים חיצוניים ולא רק בשל כך שישנו גג מעל לראשיכם. הפרגולה מצטיינת בוויסות מגוון של אותו גג, החל מקיפולו המוחלט ועד כוונון התריסים שלו, מה שמאפשר להתאים היטב את היקף ההצללה מעליכם בכל עת. במאמר זה נעסוק בבחירת פרגולות אלומיניום חשמליות לעומק.

גיבוש המבנה הנדרש עבור פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות אלומיניום חשמליות מבוססות על סוגים שונים של מבנים, אשר כל אחד מהם מתאים למרחב אחר. כאשר המרחב מאד גדול, אתם צריכים לשאול את עצמכם מהי המטרה של ההתקן: ליצור הצללה בקרבת בריכת השחייה? אולי ליצור מתחם מבודד משמש? בחצר בעלת שטח רחב, כל האפשרויות פתוחות:  הפרגולה יכולה להיות צמודת קיר, או פרוסה בלב השטח החיצוני. ואולם, כאשר מדובר בחצר קטנה, מומלץ לצמצם את הבחירה כדי לשמור כמה שיותר מקום פנוי ומרווח. במקרה שכזה, אנו ממליצים כי פרגולות אלומיניום חשמליות ייצמדו לקיר. ניתן להסדיר את ההצמדה באמצעות זוג עמודי תֶּמֶך או לבחור בדגם מיתרים, בו אין עמודים. זוג המיתרים הוא שמחזיק את גג הפרגולה מלמעלה ובתנועה סיבובית רבע-מעגלית ניתן לקפל את הגג או לפתוח ולנצור אותו.

בחירת המנגנונים החשמליים של הפרגולות

בפרגולות צמודות קיר ניתן, בחלק מהדגמים, לקפל את הגג לתוך התקרה של הבית באמצעות חציבת כיס ייעודי אליו הוא ינותב. בדגם מיתרים ללא עמודים, ניתן להשתמש במיתרים כדי לשחרר את הגג מנצירה ולהצמיד את פאנל הגג לקיר כאשר לא משתמשים בפרגולה. הפעולות הללו נעשות באמצעות מנגנונים חשמליים מתקדמים. הם מאפשרים, בחלק מהדגמים, גם לכוונן את התריסים בדגמי-תריס, ובכך ליצור ויסות יעיל של אור השמש.

גיבוש העיצוב של פרגולות אלומיניום חשמליות

עיצובן של פרגולות אלומיניום חשמליות ניתן ליישום באמצעות הדמיית מחשב של חברת פרגולות ופתרונות הצללה מבד. אתר אינטרנט ייחודי של החברה מאפשר ללקוח לבחור את העיצוב הנדרש לפרגולה שלו. האחרון יכול לבחור בין עיצוב אותנטי המבוסס על תריסים וצורות מלבניות לעומת עיצובים מודרניים המבוססים על גג חלוני שקוף בתצורות שונות. את העיצוב מומלץ לבחון בחצרכם על מנת להבטיח בחירת דגם מרהיב עין שישתלב יפה בנוף.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה