077-5418271

מדריך קצר לרכישת פרגולות חשמליות

פרגולה מתכווננת אתנה
פרגולות סאן סאט - פרגולה מתכווננת
פרגולה אתנה

אם גם אתם מתעניינים ברכישת פרגולות חשמליות, מומלץ לקרוא מדריך זה. הוא יסייע לכם לבחור בפתרונות ההצללה הייעודיים עבורכם, אותם ניתן לשלבם בחצרות בתיכם. במדריך זה נחלוש על מספר נושאים שצריך להכיר: מבנה הפרגולה, הכרת ההפעלה החשמלית שלה ואפשרויות העיצוב שלה. המדריך ישלים עבורכם את כל המידע הנדרש לבחירת פרגולות חשמליות שיספקו את התמורות הנדרשות בחצרות.

גבשו מבנה-פרגולה ייעודי

האם הפרגולה מיועדת לבריכת השחייה או כפתרון הצללה כללי? לרוב, בריכות שחייה בחצר ממוקמות בתוכה, ולא בצמוד לבית, ולכן פרגולות חשמליות לבריכה מוצבות על 4 עמודים. הן חשמליות משום שהן ניתנות לוויסות תריסים, אך לא לקיפול הגג. התריסים שעל אותן פרגולות יכולים להיות סגורים, פתוחים או בזוויות שונות בהתאם להיקף אור השמש הנדרש בכל עת. במידה והחצר שלכם קטנה, מומלץ לבחור בפרגולה צמודת קיר לחיסכון במקום, ולמי שיש חצר קטנה ממש, מומלץ לבחור בפרגולת מיתרים ללא עמודים. פרגולה זו נשלטת על ידי זוג מיתרים עליון המאפשר את קיפולו של הגג והצמדתו לקיר.

בחרו בסוגי ההפעלות החשמליות הנדרשות

בפרגולות צמודות קיר ניתן לקפל את הגג לכיס בתוך התקרה, ובמקרה של פרגולת מיתרים לחצרות קטנות, אפשר לקפל את הגג ולנצור אותו לאורך הקיר. בפרגולה של 4 עמודים בדרך כלל ההפעלה החשמלית מספקת למשתמש אפשרות לכוון את התריסים. כוונון זה הופך את אור השמש לאמצעי תאורה בפועל, אשר יכול להיות מווסת לתוך הפרגולה בהתאם לצרכי השימוש העכשוויים.

גבשו את העיצוב של הפרגולה

פרגולות חשמליות מתבססות על עיצוב, בסופו של דבר. אלו התקנים חיצוניים בולטים והם צריכים להשתלב בחצר שלכם כנדרש. הכל מתחיל מהחזון שלכם: ניתן לבחור בפרגולה עם צבעים מוחלטים כמו לבן, כסוף ושחור, או להתבסס על פרגולה עם גג שקוף דמוי חלון. ניתן לבחור בגג מלבני מוחלט או לבסס גג קשתי או בעל צורה ייחודית. את הבחירה הסופית אנו ממליצים לעשות בהדמיית מחשב של חנות פרגולות, בה ניתן למצוא את פתרון ההצללה בעל העיצוב המושלם, שיתאים למה שאתם מחפשים. מומלץ לבחור את עובי הפרגולות החשמליות ביחס ישר לגודל של החצר כדי להימנע מבעיות פרספקטיבה כמו בליטות או העמדת פרגולה דקה בחצר-ענקית בצורה מגושמת וחסרת השפעה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה