077-5418271

פרגולות חשמליות איכותיות עם פונקציות שליטה וויסות הצללה

ביוקלמטיקה פרגולה חשמלית
פרגולה חשמלית
פרגולות חשמליות ביוקלמטיקה

מעוניינים להשיב את השליטה בחצר לידיים שלכם ולא לתת לעצמכם ליפול למחוזות החמסין, הגשם והלחות? אם יש לכם בית פרטי או דירה בבניין משותף עם גישה לחצר (או דירת גן) אנו ממליצים להסדיר שם פרגולות חשמליות איכותיות שיסייעו לכם בהצללת המרחב הפתוח ובהשבתו להיות 100% פתוח כמו בעבר כאשר אין שמש חזקה בשמים. כיצד מתחילים לתכנן התקן שכזה וממי מזמינים? כל מה שרציתם לדעת על פרגולות חשמליות, במאמר מידע אחד.

תכנון ראשוני של הפרגולות החשמליות

את התכנון הראשוני של הפרגולות החשמליות יש ליישם באמצעות התמורות שאתם מבקשים להשיג. האם אתם מעוניינים שיהיה לכם בחצר גג קבוע שלא ניתן להזיז אותו? אם כן, כל האפשרויות פתוחות. ניתן להציב פרגולת עמודים, שם התמורה הזו מתרחשת, או פרגולת קיר ומיתרים ללא עמודים. ברם, אם אתם מעוניינים להזיז פיזית את הגג כאשר קרינת השמש דועכת, הפתרון הוא להציב פרגולת קיר ומיתרים בלבד, כי לא ניתן לקפל התקן עם עמודים. מה כן ניתן לעשות בו (וגם בחלק מדגמי הקיר והמיתרים)? לווסת את התריסים שלהם, כלומר לגרום לכך שהם יהיו פתוחים בזווית מסוימת על מנת לסנן אור שמש ולהשתמש במעט ממנו בתור תאורת ההתקן.

תכנון ראשוני של מקום הצבת ההתקן

בנוסף לבחירת המנגנונים החשמליים של פרגולות חשמליות, כפי שהודגם לעיל, יש להסדיר גם את אופן מיקום הפרגולה. אם החצר שלכם ענקית ואתם מעוניינים בפרגולה קבועה, ניתן לבחור דגם 4 עמודים או 2 עמודים, רצוי דגם מתכוונן שניתן יהיה לשלוט בתריסים שלו על פי רמת קרינת השמש המתהווה למעלה. בחצר קטנה מומלץ לבחור פרגולת מיתרים שתחסוך במקום כי אין לה עמודים. דגם זה מאפשר לכם לעשות הכל: לאסוף את הגג, לקפל אותו ובחלק מהדגמים גם לשלוט בתריסי הפרגולה.

פרגומור – הפרגולות החשמליות מהטובות בארץ

פרגומור הנה חברת בוטיק לשיווק פרגולות חשמליות. בואו לגלות את העולם המופלא של פתרונות הצללה אלו ולהחזיר את השליטה בחצר לעצמכם. יורד בה גשם? חם עד כדי זיעה? זה יכול להיות בשליטתכם מעתה. פרגולות חשמליות מווסתות את אור השמש או מסתירות אותה לחלוטין, וניתן לקפל אותן כאשר השמש אינה יוקדת עוד. הסדרת פרגולות חשמליות מבית פרגומור למעשה מספקת לחצר שלכם את כל התשתיות האולטימטיביות לבילוי מלבב בחצר ללא חשש מנזקי אקלים. השליטה בפרגולות אלו נעשית בקלות רבה באמצעות בקרים חשמליים מתקדמים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה