077-5418271

כל מה שרציתם לדעת על פרגולות חשמליות

פרגולה מתכווננת אתנה
מערכות הזזה
פרגולה אתנה

זה לא סוד שפרגולות חשמליות הן הפופולאריות שבפתרונות ההצללה הקבועים בחצר הבית. כאשר הבית הופך להיות מקום משכן קבוע, ואינכם צפויים לעבור דירה בשנים הקרובות, נהוג לאבזר אותו עם פרגולות חשמליות. אבזור הבית באמצעות הפרגולות החשמליות נעשה באמצעות תהליך תכנוני קצר הכולל מספר שלבים שכדאי לדעת.

עיצוב ותכנון של הפרגולה החשמלית בהתאם לצרכי החצר

את העיצוב והתכנון של הפרגולה החשמלית כדאי להכיר מקרוב. החשמל של הפרגולה אחראי על מגוון רחב של תהליכים, שחלקם לא זמינים בכל הדגמים: ישנם דגמים מתקפלים, בהם הגג מתקפל לתוך מגרעת בתוך הבית מדי חורף. ישנם דגמים בהם, בנוסף לכך, התריסים של גב הפרגולה מתכווננים. ישנם דגמים בהם אין קיפול ואין כוונון וישנן דגמים בהם אין קיפול אבל ניתן לכוונן את התריסים בגג הקבוע. הפרגולה עשויה להיות לבנה או כסופה בהתאם לבחירתכם. מומלץ לבחור גוון שיתאים למראה החצר שלכם. ריהוט גן, מעקות וגדרות עשויים להיות רפרנס מצוין עבור עיצוב פרגולות חשמליות.

חידוד בחירתכם בהתאם לפרספקטיבה של החצר

בחצר קטנה, מומלץ לבחור פרגולה עם גג קטן ועמודים דקים ובחצר גדולה רצוי לבחור פרגולה עם גג גדול ועמודים עבים. הדבר נובע ממכלול סיבות: הצורך להקצות מקום פנוי רב כמה שיותר, לצד הצורך ליצוק ערך עיצובי לבחורה שלכם. ברור שעל ידי בחירת הפרגולה הקטנה ביותר בסדרה, החצר הגדולה תיהנה ממקום פנוי ניכר, אבל ההתקן לא ישפיע על העיצוב שלה מפאת גודלה. בחצר קטנה, הטמעת פרגולה גדולה תהיה ממש טעות קשה, כי לא רק שכמעט לא יהיה לכם מקום פנוי, ההתקן יעמוד במרחב באופן מגושם ובולט בהשוואה ליתר התכולה.

הסדרת דגם הפרגולה שנבחר

על מנת להסדיר פרגולות חשמליות נבחרות, יש לפנות לחנות פתרונות הצללה ולבחור באמצעות הדמיית מחשב את הדגם הנדרש. פרגולות חשמליות יספקו לכם את כל הסיבות לחייך כשתיהנו מהצללה מלאה ומפתיחה חשמלית של הגג, התריסים שלו או שניהם גם יחד. פרגולות חשמליות מאפשרות בקרת כניסת אור שמש ועל כן הוא יכול לשמש כאמצעי תאורה טבעי כאשר אתם מעוניינים להבהיר מעט את הצל הפנימי לצרכי קריאה או ביצוע פעולות אחרות המצריכות אור.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה