077-5418271

הכל על פרגולות אלומיניום – עיצוב, בחירה והסדרה

פרגולת פרגו סלייד - PERGOSLIDE
פרגולה מתכווננת אתנה
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

פרגולות אלומיניום מספקות הגנת אלחלד למשתמשים ועל כן ניתנות להצבה על הקרקע בחוץ כל ימות השנה. בנוסף, הן מאפשרות כוונון של התריסים מלמעלה. לחילופין, ניתן להסדיר פרגולות אלומיניום עם גג קבוע המספק הצללה מלאה. מה עוד צריך לדעת על פרגולות אלומיניום לפני הסדרתן? כל מה שביקשתם לדעת על פתרון ההצללה הקבוע המוביל בחצרות בתי אב – עכשיו מולכם.

עיצוב ותכנון ראשוניים

את הפרגולות ניתן לעצב במגוון דרכים. הן יכולות להיות תלויות, ללא עמודים, מבוססות על 2 עמודי תמך או ממוקמות במרכז החצר עם 4 עמודים ללא קיר. צורת הפרגולות עשויה להיות עם גג תריסים מתכוונן או גג שלם וקבוע. חשוב לבחור בעיצוב הפרגולה שמשתלב הכי טוב בחצר שלכם מהפאן הדקורטיבי ושהפונקציות שלו משלימות את מה שאתם מחפשים. לדוגמה, אם התכנון הוא להשתמש באור השמש כווסת תאורה, הפרגולה המתכווננת תהיה מושלמת עבורכם בעוד שיצירת מצב של צל קבוע יצריך פרגולה קבועה, בהתאם לרצון זה.

ביסוס גודל הפרגולה בהתאם לממדי החצר

חשוב לבחור בפתרון הצללה שיגבה באופן מלא את החצר שלכם וישאיר מקום פנוי על פי המתבקש. אם לא ביצעתם תכנון מלא של מה שיתרחש בחצר שלכם, ניתן פשוט ללכת על פי הפרספקטיבה ולרכוש פרגולה שתכסה שטח קטן יחסית מהחצר על מנת לאפשר את החלקים הנותרים בה לפעילויות אחרות מחוץ לפרגולה. בהתאם לגודל הגג שתבחרו, יש לדאוג לעמודי תמך מתאימים. גג רחב המכסה שטח גדול יצריך עמודים עבים בעוד גג קטן יצריך עמודים דקים, על מנת להשתלב יפה בחצר ולא ליצור עיצוב מגושם ברחביה.

הסדרת הפרגולה שנבחרה

את הפרגולה מומלץ לרכוש ממי שבקיא בפתרונות הצללה, ואת זה תוכלו למצוא רק בחנות שעוסקת בפתרונות הצללה באופן בלעדי. בחנות זו יוכלו להתאים עבורכם פרגולות אלומיניום מושלמות למקרה המבחן שלכם, בהתאם לבחירתכם, ולספק שירות התקנה מלא, לצייד אתכם בתעודת אחריות ארוכת טווח ולספק שירות הדרכות ומענה טלפוני לכל שאלה שתצטרכו לשאול במהלך תקופת ההפעלה הראשונית של ההתקן ולאחר מכן, במהלך ימי האחריות. את הבחירה ניתן לעשות בקלות בהדמיית מחשב שמספקת חנות פתרונות הצללה ולגבש התקן מושלם עבור החצר שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה