077-5418271

המדריך לבחירת פרגולות אלומיניום

קירוי מיוחד גלארי
גלארי
פרגולה מתקפלת אקסטזה

פרגולות אלומיניום מאפשרות לממש בחצר שלכם מגוון רחב של עיצובים מרהיבי עין. בשונה מימי העבר, הגוון המטאלי אינו היחיד בהתקן זה, והוא זוכה לטיפול צביעה ייחודי בהתאם להזמנת הלקוח. לכן, פרגולות אלומיניום מומלצות מאד לבחירה, משום שהן יכולות להשתלב במגוון עיצובי חצר ולהיראות שונה מן המראה המטאלי הטיפוסי. למי שלא יודע, אלומיניום הוא חומר אלחלד, מה שמאפשר לפרגולה שלכם להישמר כמו חדשה ללא תחזוקה שוטפת. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור פרגולות אלומיניום.

תכנון הפונקציות הנדרשות בפרגולה

כל פרגולה מספקת הצללה בסגנון שונה ובתנאי תפעול אחרים. ישנן פרגולות שלא ניתן לתפעל כלל. הן נשארות קבועות כל השנה, גם בקיץ וגם בחורף. פרגולות אלומיניום אלו נקראות “פרגולות קבועות” והן נועדו להגנה גם מהגשם וגם מהשמש. כאלטרנטיבה, ניתן לבחור פרגולות מתכווננות. דגם זה עשוי להיות קבוע או מתקפל. בדגם קבוע, הגג אינו ניתן להזזה. הוא עובדה מוגמרת ממש כמו התקרה בבית. אבל, זהו גג תריסים ולכן ניתן לשלוט בזווית הפתיחה שלהם ובכך לווסת את אור השמש. בניגוד לכך, פרגולה שהיא גם מתקפלת ניתנת לאיסוף הגג לתוך קסטה במבנה הפנימי ולשחרורו באביב הבא. פרגולה זו אינה יכולה להישאר פתוחה בחורף בשל חשש מנזק לרכיבי הפרזול והמתיחה שלה.

תכנון העיצוב הנדרש לפרגולה

את העיצוב אנו מאד ממליצים לתכנן כשאתם נמצאים במיקום בו הפרגולה עומדת להיות מוטמעת ולגבש את הצבע שלה ואת המרקם, מט או מבריק. כאשר כבר ישנם התקנים מתכתיים בחצר, כמו שערים, סורגי חלון ומעקות, בחירת הגוון מובנת מאליה, אך אם זהו רכיב מתכתי ראשון שלכם, יש לבוא עם רעיון מקורי ובר שילוב עם הדשא, הדקים, שבילי הבטון, קירות החציצה וכל רכיב קבוע אחר שנמצא בגינה. אנו ממליצים לבחור פרגולות עבות אם החצר גדולה ופרגולות דקות אם החצר קטנה להימנעות מטעויות דקורטיביות בתחום הפרספקטיבה.

יישום התכנון הלכה למעשה

את יישום התכנון מומלץ לממש בחברת פתרונות הצללה המספקת ללקוחותיה הדמיית מחשב ייחודית. באמצעות חיבור פשוט לאינטרנט, ניתן לבחור פרגולות אלומיניום המתאימות לעיצוב החצר שלכם כפי שגיבשתם בשלב הקודם של מדריך זה. בבחירתכם, התבססו על הפונקציות הנדרשות בפרגולה, עליהן למדתם בפרק הפתיחה שלו והסדירו את הרכישה. השירות כולל התקנה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה