077-5418271

טיפים חשובים לבחירת סוככים מעוצבים לחצר הבית

סוכך זרועות אנטאליה
פרגולה מתקפלת
סוכך זרועות קיוביקה לייט

סוככים מהווים פתרונות הצללה אטרקטיביים במיוחד לחצר הבית. בשונה מפרגולות, אפשרויות בחירת הגוון מרובות ממש, בשל כך שהוא מבוסס על בד דרלון איכותי שנמכר ללקוח במגוון עיצובים. על אף כי בד זה ייעודי להצבה בתנאי טבע, חשוב לציין כי סוכך אינו יכול להישאר מתוח בחורף. מנגנון המתיחה שלו מתבסס על שרשראות נירוסטה וכבלי פלדה גמישים, ובשל כך חשוב מאד לגלגל אותם לקסטות לקראת החורף. את הסוככים אנו מאד ממליצים לבחור על פי מקבץ הטיפים אשר יוצג כאן לפניכם.

טיפ מס’ 1 – הגנה משמש ישירה – חובה לכל בית בישראל

סוככים המיישמים הגנה מקרינת שמש ישירה מבוססים על יריעת משנה דקה הנפרסת אנכית בחלק הקדמי של היריעה הראשית. היא מהווה את החלק הקדמי ביותר בסוכך ולכן מקובל להשתמש בה כדי להטביע איזשהו רישום מעניין, למשל את שם המשפחה של בעלי הדירה או הבית בעברית או באנגלית. מעבר לכך, היריעה הזו מאד משמעותית מבחינה מעשית. אקלים שמשי הוא לא דבר זה לישראלים ובחודשי יולי אוגוסט מרגישים אותו היטב גם הרבה אחרי שהשמש בזנית (שעה 12:00 בצהריים). לכן, יריעה דקה זו שמגנה על הסוכך אנכית למעשה דואגת להסתיר טוטלית את השמש ולאפשר לכם הגנה מלאה מפני הקרינה שלה גם בימים לוהטים במיוחד.

טיפ מס’ 2 – מומלץ לבסס את העיצוב על תכנון מוקדם עם המלצות ממעצבי פנים

התכנון צריך להתבסס על בחירה נכונה של גוון היריעה, המרקם שלה (מבריק או מט) וחלקי הפרזול הבולטים בשטח. אלו חלקים שמחוברים לזרוע הסוכך ומהווים מעין מסגרת ליריעה. ניתן לבחור דגמים בהם הם מוצנעים במלואם והיריעה היא החלק היחיד שבולט. את התכנון מומלץ לעשות בחצר, במיקום בו יחובר הסוכך על מנת להגיע לתוצאה ומשלמת בהמשך.

טיפ מס’ 3 – את רכישת הסוכך מומלץ להסדיר בחנות פתרונות הצללה

בשונה מחנויות למכירת תכולת כל בו לבית, בחנות פתרונות הצללה עובדים אך ורק עם חומרים איכותיים אשר ניתן, בראש שקט, לנפק עבורם תעודת אחריות ארוכת טווח. חומרים אלה כוללים יריעות מבד דרלון, שרשראות מתיחה מנירוסטה 100% מוגנת מחלודה, כבלי מתיחה מפלדה עם הגנת PVC, וכמובן עיצובים בהתאמה למה שאתם מחפשים. הבחירה קלה מאד בחנות זו וניתנת ליישום עם הדמיית מחשב אינטרנטית ממקום משכנכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה