077-5418271

טיפים לאפיון סוככי מרקיזה מעוצבים

סוכך זרועות קיוביקה לייט
סוכך זרועות אנטאליה

סוככי מרקיזה נחשבים דקורטיביים במיוחד ופופולאריים מאד בימים אלה. הם משמשים בעלי בית פרטיים המבקשים למצוא פתרון הצללה איכותי לחלונות הקטנים ולמסתורי הכביסה. בנוסף, סוככים אלה מאד מקובלים לשימוש בקרב אדריכלי בניין וקבלני ביצוע. סוככי המרקיזה נעשו ממש חלקים אינטגרליים מהבניינים המודרניים, בשל תוספת צבע עשירה ושיפור חזות הבניין כאשר מתבוננים עליו מהרחוב. מעוניינים לדעת כיצד לבחור סוכך מרקיזה? במקבץ טיפים זה תוכלו לדעת כיצד עושים זאת נכון, ובאחריות.

גבשו את עיצוב סוכך המרקיזה שלכם

בבית פרטי, ניתן לבחור סוכך מרקיזה באופן חופשי ומומלץ לעצב אותו בהתאם לצבע הקירות, במיוחד אם הם לא לבנים, אלא מבוססים על תערובת אקרילית או מינרלית חיצונית, להשגת התאמה עיצובית אופטימאלית. בדירת בניין, תצטרכו לברר אם המרקיזה בעיצוב הנחשק לדידכם עומדת בכללי התחדשות עירונית, במידה וקיימים. אם אין רגולציה בנושא זה, וועד הבית אינו מגביל את הבחירה מטעמים אסתטיים, ניתן לבחור באופן חופשי גם סוכך מרקיזה להתקנה בדירת הבניין שלכם.

ממשו את הבחירה באמצעות הדמיית מחשב

הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה מספקת למשתמש את יכולת הבחירה האופטימאלית. היא נעשית ביעילות ובקלות רבה מאד, והוא מגיע לסוכך בעל העיצוב המבוקש ללא קושי. לכן, מי שתכנן עיצוב עבור סוככי מרקיזה יוכל להבחין בקלות בדגם המבוקש ולבחור אותו.

מומלץ לוודא שמדובר בהפעלה חשמלית

מרקיזה, ברבים מהמקרים לא ניתן לגלגל עצמאית, ובוודאי שלא לגעת ביריעה כאשר היא ממוקמת גבוה בבניין, במקום שאין לכם אחיזה בו. לכן, סוככי מרקיזה חשמליים הם הפתרון. הם מאפשרים את גלגול היריעה ופריסתה באופן חופשי. כמובן שבחורף חובה להשתמש במנגנון על מנת לקפל ולהסוות את היריעה לשם שמירה על פרזול המתכת הגמיש של הסוכך.

טיפ אחרון לליטוש העיצוב

במידה ומדובר בבניין, טיפ זה עשוי להיות פחות רלוונטי עבורכם אם אינכם הקבלנים או האדריכלים המבצעים אלא דיירים באחת הדירות. במידה ומדובר בבית הפרטי שלכם מאד חשוב ליישם טיפ ייעודי זה. הוא בא לבחון עד כמה בעיצוב של סוכך המרקיזה שלכם מתאים לקיר החיצוני של הבית ולעיצוב השטח החיצוני בסביבתו. במידה ומדובר במרחבים גדולים, רצוי לבחור סוכך בהיר ובמידה והם קטנים רצוי לבחור סוכך כהה. רצוי לבחור ביריעה רחבה בשטח גדול וביריעה בעלת ממד רוחב קצר יחסית בשטח קטן. בדרך זו אתם תוודאו שהדגם שבחרתם מתאים לעיצוב ולא יוצר בו מציאות של עיצוב מגושם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה