077-5418271

סוככי מסך גלילה להסתרת חלונות גדולים – טיפים מקצועיים לבחירתם

סוככי מסך לבית
סוככי מסך מתכווננים

סוככי מסך הם המקבילים הרעיוניים של וילונות הגלילה, בשינוי אחד: בעוד וילון הגלילה מגבה זגוגית בודדת של חלון קטן, סוכך מסך מגבה פרופיל בלגי המורכב ממספר חלונות מחוברים אשר יוצר מרחב דמוי קיר, ובדגמים גדולים ניתן להסתיר קיר שקוף שלם. כיצד, אם כן, מומלץ לבחור סוככי מסך גלילה? להלן המידע שלא תרצו לפספס בנושא החם של עיצוב המבנה.

גבשו את עיצוב צבע המסך והטקסטורה שלו בהתאם למראה הקיר

בקיר לבן – הסוכך שיידרש ייראה שונה מאשר קיר מחופה או קיר שצבוע בתערובת ייחודית על בסיס טיח אקרילי או מינרלי. כשהקיר אינו לבן, הוא יוצר דיאלוג עם סוכך המסך שלכם כי שניהם צבעוניים ושניהם יחלקו את אותו ממד. גם כשהקיר לבן זה מה שקורה, אבל אז – האפקט שייווצר יהיה דמוי תמונת קיר. כאשר הקיר שלכם אינו לבן, הדיאלוג בין הצבעים חשוב שבעתיים, משום שאז מדובר בעיצוב רבגוני שצריך לייצר לכם תאימות ואחידות. לכן, לא רק שמומלץ להשקיע מחשבה בבחירת הצבע אלא גם בבחירת הטקסטורה, בהירה או מט.

בחרו את המסך המבוקש באמצעות הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה

בחברת פתרונות הצללה תוכלו למצוא סוככי מסך איכותיים בגוונים ובטקסטורות מרובות. מאד חשוב לבחור בדגם שישקף את התכנון שלכם בטיפ הקודם שסיפקנו לכם. בדרך זו אתם מבטיחים תאימות מושלמת לתכנון העיצובי שלכם. יחד עם זאת, זהו לא סוף המקבץ. לפני שתבחרו סופית את הסוכך שלכם, חשוב לקרוא אותו עד תומו כדי לדעת מה עוד מתבקש על מנת להדק את הבחירה שלכם ולהפוך אותה למדויקת ביותר עבור המרחב המבוקש.

ודאו שהפרספקטיבה של דגם הסוכך שבחרתם מתאימה למרחב שלכם

במידה ואותם סוככי מסך מגבים חדר גדול ורחב שוליים, אנו ממליצים לבחור בדגם בהיר, רצוי מבריק, ואם ניתן להרחיב את הגודל ביחס למה שבחרתם, מומלץ לעשות כן כדי להגדיל את ההשפעה הדקורטיבית של הרכיב החדש על המיקום שלו. במידה והסוכך מיועד לחדר קטן, ההיפך הוא שנדרש: יצירת מראה כהה, אינטימי, במרקם מט (לא מבריק) ורצוי – סוכך קטן, אלא אם כן מדובר בחלון גדול ואז אין מנוס מלגבות את כולו, כמתוכנן.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה