077-5418271

סוככי מסך להגנה על ויטרינות ענק וחלונות קיר גדולים

סוכך מסך מעוצב
סוכך מסך לבית
סוככי מסך

סוככי מסך הם המקבילים של וילונות הגלילה, רק בגדול. למה אנו מתכוונים? למי שלא מכיר וילונות גלילה, אלו אותם בדים עבים שמוצבים בחלק הפנימי של המבנה אל מול זגוגית החלון. כאשר מעוניינים להחשיך את החדר, במקום להוריד תריסים או לסגור אותם, מורידים באמצעות כבל גמיש את וילון הגלילה ויוצרים האפלה. באותה דרך בדיוק עובדים סוככי מסך. ההבדל בין סוכך מסך לבין וילון גלילה הוא שבעוד שהאחרון משמש חלונות בגודל סטנדרטי של חדרי מגורים ושירות, הראשון משמש ויטרינות, כלומר זגוגיות ענק שמכסות קירות שלמים. זגוגיות אלו אופייניות בחדרי שמש ובאזורי חיץ בין בית בנוי לבין החצר שלו, שם מקובל להציב דלתות זכוכית ענקיות עם מסכים מקופלים על גביהן, אותם ניתן להוריד כאשר הן סגורות.

הפעלה חשמלית קלה לשליטה

בשל כך שעזרי הגנה כמו סוככי מסך אינם בגודל של וילונות גלילה, אלא גדולים פי 4 מהם לפחות, המשקל שלהם משמעותית יותר גדול. מסה כזו של בד קשה מאד להורדה מכנית, שלא לדבר על העלאה כאשר מבקשים להסיר את המסך. לכן, סוככי מסך, שלא כמו דגמים לא מעטים של וילונות גלילה, מופעלים באמצעות חשמל. הבד יורד ועולה באמצעות בקר חשמלי. ניתן לעצור את הבד ולגרום לו להיות פרוס על פני מחצית או כל גודל אחר של הזכוכית עליה הוא מגן.

עיצובים מרחיקי לכת שתורמים רבות לעיצוב המבנה

סוככי מסך הם בראש ובראשונה יריעות בד. בשל כך, הם ניחנים בעיצוב בולט במיוחד שמאפשר שינוי מהותי בעיצוב המתחם בו הם נמצאים. לכן, אם אתם חשים שבחדר בו נדרשים סוככי מסך חסרה “חיוּת”, או איזשהו עניין דקורטיבי מעניין, סוככי מסך תורמים ללא ספק לעיבוי המבנה בדקורציה איכותית. מה שכן, לא היינו ממליצים לבחור אותה כלאחר יד, אלא תוך שיטוט בהדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה והשוואת הדגמים לאופי הדקורטיבי של החדר ולעיצוב שהייתם רוצים להוליך אותו אליו.

פרגומור – התאמת סוככי מסך למבנים

בחברת פרגומור מסייעים בהתאמת סוככי מסך לחדרי שמש שקופים, לדלתות זכוכית ויטרינה ענקיות המהוות חיץ בין חדר הבית האחורי לבין החצר, ובכל מקום אחר בו ישנו חלון או קיר זכוכית גדול הדרושים לעיבוי עם בד גדול. סוככי מסך מאפשרים שליטה חשמלית בהצללה ובהאפלה של החלון, באמצעות בקר שמוריד ומעלה את היריעה בהתאם לרמות הגובה הנדרשות עבורכם. ניתן לחדול את המנגנון בכל נקודה או לאפשר לו להשלים מחזור שלם של הורדה או העלאת היריעה.

למידע נוסף בנושא סוככי מסך:

מסכים להצללה

סוככי מסך

עמוד הבית סוככי מסך חלונות הזזה בגודל ובצורה של דלת בין הבית לחצר? בהתקן כזה חייבים להטמיע סוכך מסך או מספר סוככים. סוכך המסך הוא

קרא עוד »

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה