077-5418271

סוככי מרקיזות מתקפלים עמידים ומעוצבים

סוכך מרקיזה פיקולו

סוככי מרקיזות מאפשרים לכם ליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל מנגנון הצללה מתקפל קל לשימוש, עמיד באופן חסר פשרות ומעוצב באופן פנומנלי. למי שלא יודע מהן מרקיזות, מדובר על אותם סוככים חצי עגולים שאנו נוהגים לראות במבואות כניסה של בניינים, על גבי מכשירי כספומט ובנקומט בכניסות לסניפי בנקים, ולעתים גם במבנים עם קומות גבוהות. במקרה האחרון, מדובר על עיצוב אחיד של מרקיזות אשר מוסדר על ידי כל הדיירים, בהסכמה מלאה שלהם. מקרה כזה מוביל לתוספת תשלום לחברה המנהלת או לוועדת הבית שדואגים מצידם לעיצוב אחיד של מרקיזות ולהזמנתו. מהו היתרון של סוכך המרקיזה ומדוע הוא הסוכך המוביל בקרב ועדי הבתים והמבנים הקטנים באשר הם?

מנגנון קיפול אקורדיוני קל לשימוש

אחד היתרונות הבולטים של סוכך המרקיזה הוא הקיפול שלו, שמבוסס על אקורדיון. הסוכך אינו נדרש לזרוע או לחלקי מתכת אחרים. הוא פשוט נפרס ומוחזק באמצעות תשתיות תחתונות חזקות. בנוסף, מתחת ליריעה ישנם מספר פסי מתכת גמישים וחזקים שיוצרים את הצורה שלה. כאשר מבקשים לקפל אותה, אותם פסים גמישים מצטופפים אחד לתוך השני ומקפלים עמם אצת היריעה, כשכל הסוכך מוצמד לקיר ומוטמע בתוך קסטה. השליפה נעשית באותה דרך בדיוק, רק שאז הפס של הסוכך הולך ומתרחב, פסי המתכת נמתחים ומתרחבים ועל גביהם נפרסת היריעה. מנגנון זה אפשרי ליישום מכני, ובמקומות גבוהים בהם אין גישה למרקיזה, באמצעות בקר חשמלי.

הגנה אוטומטית מפני שמש ישירה

סוככי מרקיזות לא מכניסים את הצרכן למשטר של תכנון “כיצד תיראה הגנת שמש ישירה” וזאת משום שההגנה הזו מוטמעת בסוכך מעצם תצורתו. הצורה, חצי מעגלית, גורמת לכך שהכנף הקדמית של המעגל יוצרת חיץ עם השמש ועל כן מגינה גם מקרינה עילית וגם מקרינה ישירה בעת ובעונה אחת. בדרך זו לא צריכים להשקיע בזרועות יקרות ובמסילות שקשה להתקין, אלא רוכשים יחידה אחת שהיא גם מתחת וגם יריעה שמקנה למשתמש את כל האלמנטים יחדיו.

פרגומור – סוככי מרקיזות מעוצבים ומותאמים אישית

סוככי מרקיזות מבית פרגומור יוצרים עבור המשתמש את מלוא הנוחות. באמצעותם, ניתן ליהנות מהגנה מלאה משמש עילית וישירה, לקפל ולפרוס את היריעה בקלות וגם לעצב מבנים בחזותם הקדמית. מעצבי פנים משתמשים בהתקן הן עבור רחבות הכניסה למבנים שהם יצרו והן עבור קומות גבוהות לעיבוי הדקורציה לגובה. סוככי זרועות של פרגומור הם סוככים תקניים, בטיחותיים לשימוש ומייצרים עבור המשתמש את כל מה שהוא צריך בשביל לשלוט בקלות ברמת ההצללה המבוקשת עבורו.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה