077-5418271

פרגולות נאספות לתוך המבנה – כך תסדירו אותן

פרגולות נאספות הן התקני הצללה שניתן, כשמם כן הם, לאסוף כאשר קרינת השמש דועכת וניתן ליהנות שוב מחצר פתוחה. האיסוף של הפרגולות עשוי להתבצע בשתי דרכים. או שמדובר על דגם אקורדיון שפשוט מתקפל לתוך קסטה שנמצאת בחוץ, או שמדובר על דגם ישר שניתן להכניסו למגרעת שניתן לחפור בגג הפנימי של המבנה. כיצד יש לבחור את הפרגולה הנאספת המיועדת לחצר שלכם?

בחירה ראשונית של פרגולה נאספת

הבחירה הראשונית תלויה באלמנטים המבניים והעיצוביים. מבחינה מבנית, נסו לראות איזה מבנה מתגבש בחצר שלכם בצורה טובה יותר, מבנה אקורדיון או מבנה ישר. פרגולה בצורת אקורדיון מקנה לכם תשתית קלה להתקנה ללא צורך לחצוב בגג שלכם ולחפור בו מכסה לפרגולה המקופלת. המנגנון נכנס לתוך תא קסטה ייעודי שמותקן על גבי הקיר. לעומת זאת, בפרגולה בעלת משטח ישר, הוא נכנס קומפלט כמו שהוא ולכן מצריך שבגג הפנימי של הבית תהיינה מסילות שעל גבן הוא ייכנס ואם ניתן להשקיע בחפירת מגרעת למשטח זה כמובן הפתרון הטוב ביותר, שלא יפגע בעיצוב הפנימי של הבית וגם ניתן יהיה לשלוף את המשטח בקלות רבה.

בחירת העיצוב עבור פרגולה נאספת

פרגולות נאספות מתאפיינות בעיצובים ייחודיים שכדאי להכיר. ישנן פרגולות תריסים עם אפשרות לכוונן גם אותן, אל מול פרגולות בעלות מבנה קבוע וחלק ללא תריסים. חשוב לבחור בהתקן שנראה הכי טוב בחצר שלכם ומתמזג עם העיצוב שלה. ניתן לבחור פרגולות נאספות מתכתיות בצבע עץ, אם אתם חושקים בעיצוב חום עבור גג הפרגולה. בשונה מן העבר, ניתן לצבוע פרגולות כך שייראו אותנטיות ולא מלאכותיות לאחר התהליך.

פרגומור – פרגולות נאספות מבית טוב

מעוניינים להסדיר פרגולות נאספות שניתן לקפל להן את הגג כאשר השמש אינה יוקדת? הדבר נעשה ביעילות ובקלות בהדמיית המחשב של “פרגומור”, חברת ההצללה מהמובילות בישראל. החברה עובדת עם פרגולות נאספות מן המעלה הראשונה, אשר מגובות בתקנים מערביים נוקשים לבטיחות, יציבות וקלות השימוש במוצר. פרגולות נאספות של “פרגומור” ניתנות לעיצוב מגוון ורחב, החל מעיצוב מתכתי ועד עיצובי עץ. ניתן לבחור פרגולה מתכתית בצבעי עץ או לבנים, ולא רק בגוון המתכת המקורי האפור. פרגולות נאספות של פרגומור מופעלות באמצעות חשמל, מה שמקל מאד את הליך האיסוף שלהן. בישראל, כשהשמש אינה עקבית ומשתנה לפרקים, מאד חשוב שתהיה פרגולה נאספת שניתן לשלוט בגג שלה ולפרוס אותו מתי שמסנוור שם בחוץ.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה