077-5418271

פרגולות מתקפלות בעיצוב מלוטש בהתאמה לכל חצר

פרגולות מתקפלות הן פרגולות מיתרים להצמדה לקיר. כאשר מעוניינים לקפל אותן, המיתרים מבצעים תנועה כלפי מטה, משחררים את המשטח מנצרה ומורידים אותו לכיוון הקיר, כשהתוצאה הסופית היא שהוא שעון עליו, ממש כמו שולחן ברביקיו מתקפל, רק בגדול. למי הפרגולה נועדה? למי שיש לו חצר קטנה שלא מתאפשר לשים בה פרגולות עמודים, ולמי שלא מתכוון להשתמש בהצללה מתי שאין שמש ורוצה מעת לעת להחזיר לעצמו את כיפת השמים בחצר.

בחירת עיצוב עבור פרגולה מתקפלת

החדשות הטובות הן שלא חייבים להסדיר פרגולות מתקפלות מעץ אם מעוניינים לכונן עיצוב חום אותנטי. כיום, גם פרגולות מתכתיות ניתנות לצביעה מוחלטת ולא לכזו שנראית מלאכותית בהכרח. לכן, פרגולות מתקפלות ממתכת ניתנות לעיצוב בכל דרך אפשרית, ולא בהכרח בגוון האפור. את העיצוב אנו ממליצים לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה.

בחירת שיטת ההפעלה של קיפול הפרגולה

ההמלצה שלנו היא כמובן על השיטה החשמלית. קיפול של גג פרגולה הוא משימה מורכבת שקשה להתמודד איתה באופן מכני ונדרשים תקנים מיוחדים נגד נפילת הגג לשמירה על הבטיחות של המשתמש. בפרגולה חשמלית המנגנון החשמלי משחרר את הפרגולה ומקפל אותה לכיוון הקיר כשהכל נעשה בבטחה יתרה. חשוב לעבור על רשימת הדגמים החשמליים האפשרית, להכיר שלטי רחוק ובקרים אלקטרוניים ולבחור באופציה שניכרת כהכי מתאימה למה שאתם צריכים בחצר.

בחירת סגנון הגג של הפרגולה

ניתן לבחור פרגולות מתקפלות עם גג מתכוונן או עם גג ללא תריסים שלא ניתן לכוונן אותו. לחילופין, ניתן לרכוש דגם תריסים מדומים ללא כוונון פנימי שלהם. חשוב לבחור בסגנון הגג בהתאם לאופן השימוש הצפוי שלכם בפרגולה. אם אתם ידועים כבררנים בתחום פריסת הפרגולה בשל תוואי השמש המשתנה, ייתכן כי אין מנוס מרכישת דגם מתכוונן.

פרגומור – פרגולות מתקפלות באיכות חסרת פשרות

בואו לרכוש פרגולות מתקפלות המופעלות על חשמל באיכות מעולה וליהנות מכל מה שאתם צריכים בשביל לספק צל לחצרות שלכם בקלות. פרגולות מתקפלות חשמליות מאפשרות לכם להשתמש בגג כאשר ישנה קרינת שמש ולהוריד אותו כאשר היא אינה יוקדת ומתאפשר לשנות בחצר ללא הגנה זו. אם זהו הייעוד של השימוש בפתרונות הצללה אצלכם בחצר, פרגולות מתקפלות הן מה שאתם צריכים בשביל להשלים את ההצללה בחוץ. בחברת פרגומור ניתן לבחור בדגם מעוצב על פי תבנית שמתאימה לעיצוב החצר שלכם. השירות כולל התקנה והדרכה על התקן ההצללה החדש.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה