077-5418271

תכנון פרגולות מתכווננות מעוצבות בחצרות הבתים

פרגולות מתכווננות הן פרגולות תריסים שניתן לכוון אותם. מדוע נדרש כוונון תריסים בפרגולה? משום שהמשאב ממנו מגינים, אור השמש, יכול לשמש כמשאב תאורה טבעי לא מסנוור אם יודעים לסנן את כניסתו לתוך הפרגולה. בדיוק לשם כך נדרשות פרגולות מתכווננות. במאמר שלפניכם נספק לכם את המידע מה עליכם לעשות בדיוק על מנת להסדיר אותן בחצרותיכם.

בשלב הראשון – יש לתכנן כיצד הכוונון יתממש

האם הפרגולה תתכוונן כולה בעת ובעונה או שמא יש לחלק את תריסי הכוונון לקבוצות? בפרגולה בה התריסים מחולקים לקבוצות ניתן לסמן את הגג כ- 2-4 אזורי פעולה כאשר לכל אזור יש בקר חשמלי אחר ששולט בכוונון שלו. לדוגמה, הפאה השמאלית האחורית נפתחת בשעה שעמיתתה, הפאה הימנית האחורית ויתר ה- 2 הקדמיות נשארות סגורות.

לאחר מכן, יש לתכנן את אופן הצבת הפרגולה

שלא כמו פרגולה מתקפלת, פרגולה מתכווננת ניתן להציב היכן שמתחשק: על גבי 4 עמודים במרכז החצר, על גבי 2 עמודים או ללא עמודים כלל, כשהיא תלויה על מיתרים ועל הקיר. כל אחד מהדגמים הללו מכיל תריסים שניתן לכוונן אותם כיוון מכני או חשמלי. ההמלצה שלנו היא להציב את הפרגולה ליד הקיר אם החצר קטנה ורחוק מהקיר אם היא גדולה ואתם מבקשים לספק הצללה למקום אחר שלא נמצא בהכרח לידו, למשל בריכת השחייה או מערכת הישיבה של הגן.

לבסוף, יש לתכנן את העיצוב

העיצוב של פרגולה מתכווננת תלוי במידה ניכרת באופן עיצוב החצר העכשווי. ישנן חצרות בהן מתאימות מאד פרגולות בעיצוב עץ וישנן חצרות בהן פרגולות לבנות או מתכתיות הן שמתאימות. חשוב לתכנן את העיצוב על פי הדמיית מחשב, שגם תספק לכם מידע על תצורות שונות של פרגולה שניתן לבחור שאינן בהכרח מלבניות, אלא בעלות צורה מקורית שניתן לשלבהּ עם החצר שלכם. באמצעות הדמיית מחשב של חברת שיווק פרגולות מתכווננות ניתן לראות בדיוק מהו הדגם המתאים לכם ביותר.

פרגומור – פרגולות חשמליות בהתאמה אישית לחצרות הבתים

בחברת פרגומור ניתן להסדיר בקלות פרגולות מתכווננות באמצעות הדמיית מחשב ייחודית אשר תספק לכם מידע על כל העיצובים שאתם מבקשים להנחיל בחצר שלכם. ניתן לבחור בין פרגולות מתכווננות לפרגולות שהן גם מתכווננות וגם מתקפלות או נאספות. ניתן לבחור בין פרגולות קיר או 2 עמודים לבין פרגולות 4 עמודים להטמעה במרכז החצר. המבחר גדול וכמוהו גם העיצובים ורמות הגימור. בואו לבחור את ההתקן המתאים לכם ביותר בבית “פרגומור”!

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה