077-5418271

סוככי זרועות לשיפור חזות העסק וכינון הצללה מלאה ברחבת הכניסה

סוכך זרועות קיוביקה לייט - QUIBICA
סוכך זרועות פוטיורה - FUTURA GT20

סוככי זרועות מהווים את הפתרון המושלם לעסק שלכם גם מבחינה חזותית וגם מבחינה מעשית. בהיבט החזותי, זהו התקן מעוצב, שכפי שנלמד יש בכוחו גם לסייע לשווק את העסק שלכם ממרחקים. מבחינה מעשית, זהו התקן עם בד הצללה עמיד מסוג PVC, בד מולחם בבדיל או דראלון. בדים אלו הנם בעלי כושר עמידוּת מוחלט לעומסי חום ובחלק מהדגמים, גם למשקעי חורף. ההמלצה היא, בשל עומס הרוחות, לקפל את הסוכך בחורף ולהשתמש בו רק בימי האביב והקיץ.

לספק ללקוחות רחבת הצללה מלאה

הלקוחות שלכם יזכו לרחבת הצללה מלאה כאשר יש להם סוכך זרועות איכותי לרשותם. באמצעותו של סוכך זה נמנעת גם קרינת שמש מלמעלה, וגם קרינת שמש ישירה כאשר השמש נמצאת מול קו כניסת הלקוחות. הדרך להגן משמש ישירה ניתנת למימוש בשתי דרכים, או שרוכשים סוכך זרועות עם יריעה דו ממדית, בה ישנו בד קדמי שמגן מהשמש הישירה, או שרוכשים סוככי זרועות על מסילות, ובו המסילה האחרונה של הסוכך נמצאת בקו אחורי מהבד. הדבר גורם לשארית הקדמית שלו לרדת למטה וליצור חיץ הגנה מול השמש כשהיא בגובה ישיר.

ליהנות מעיצוב חסר פשרות במבואת הכניסה

סוככי זרועות ניתן לעצב במגוון רחב של דרכים. קביעת צבע היריעה ואופן הפריסה שלה, מלבני, צורה מעוגלת ועד’ קובעים כיצד ייראה הסוכך. אנו ממליצים לבחור את הדגם בהסתמך על הדמיית מחשב של חברת מומחים לפרגולות וסוככים. באמצעות כך, תוכלו להסדיר את הסוכך המושלם שיספק את העיצוב המתבקש במרחב העסקי שלכם.

ליהנות ממיתוג אפקטיבי באמצעות הסוכך

זוכרים שבפרק הראשון של מאמר זה המלצנו לכם לרכוש סוכך עם יריעה קדמית להגנה משמש ישירה, או דגם מסילות המבליט את החלק הקדמי של הסוכך לצורך כך? ניתן להשתמש בחלק זה של היריעה כדי לשווק את העסק שלכם. זהו החלק שכל עובר אורח יראה כאשר הוא מתקרב לחנות ולכן השילוט עשוי לקרב אותו להיכנס ואולי לקנות בה. מה מומלץ להסדיר שם? את הלוגו העסקי, רצוי בליווי שמה של החנות בפונטים גדולים. בדרך זו אנשים יוכלו להיחשף למותג שלכם בקלות.

פרגומור – סוככי זרועות בהתאמה אישית

בואו לרכוש סוככי זרועות איכותיים מבית פרגומור פתרונות הצללה. סוככי פרגומור נחשבים עמידים מאד בזכות יריעות PVC ודראלון איכותיים. הסוככים ניתנים לקיפול ידני או חשמלי. מומלץ להשתמש במנגנון זה בעתות חורף בכדי להימנע מפגיעת זרוע המתכת מרוחות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה