077-5418271

באלו מקרים מומלץ להשתמש בפתרונות הצללה כמו סוככי זרועות?

סוכך זרועות דגם מיני הליקס
סוכך זרועות פוטיורה - FUTURA GT20
סוכך זרועות קיוביקה לייט - QUIBICA

סוככי זרועות מספקים למשתמש הצללה מלאה במרחב שמתחתיהם. ההצללה לא מתבטאת רק בקירוי עליון אלא גם בהגנה מקרינת שמש ישירה בפרונט של היריעה. המשמעות: כשהשמש נמצאת בקו הזריחה, עם קרינה בזווית ישרה, היא תיחסם על ידי החלק הקדמי של הסוכך. הדבר קורה הודות ליריעה אנכית המותקנת בקצה הסוכך.

השתמשו בסוכך להגן על חצר הבית שלכם מקרינת שמש

יש לכם חצר ביתית מול קו הזריחה? סוככי זרועות הם פתרונות ההצללה שאתם צריכים. באמצעות סוכך עם יריעה אנכית להגנה משמש ישירה אתם מכסים שטח נרחב בצל ומאפשרים בילוי תחתיו ללא חשש ממגע עם קרינת שמש. סוכך זה עשוי מבד עמיד למזג אוויר עם רוחות, אך הוא מצריך קיפול בתחילת כל חורף. הדבר נעשה באמצעות מנגנון אלקטרוני המאפשר את הוצאת היריעה וגלגולה. שחרור היריעה בקיץ הבא נעשה באמצעות אותו בקר בקלות רבה.

הסוכך אידאלי במיוחד לחנויות בקרן רחוב

חנויות הנמצאות ממש בקרן הרחוב נהנות לא רק מהצללה אלא גם מפרסום וקידום כאשר יש להן סוככי זרועות. מדוע? משום שהיריעה הקדמית משמשת להטבעת שם החנות ומסרים שיווקיים קליטים. מקמו את יריעת הסוכך גבוה ואפשרו לכמה שיותר קהל להבחין בסוכך שלכם ולגשת לחנות בה אתם עובדים.

הצללת קומות בבניינים

תכנון בניינים הוא תחום בו השימוש בסוככי זרועות הנו עתיר ומורגש בכל הארץ. לעתים, זה מגיע כבר מהקבלן שבונה את הבניין ולעתים הדייר יכול לעשות זאת על דעת עצמו במרפסת שלו. במקרה כזה, יהיה עליו לעדכן את וועד הבית ואת ועדת שימור פני העיר על מנת לקבל אישורים להציב אביזר חיצוני המשנה קלות את מראה הפרונט של הבניין.

הצללת מקומות חנייה

גם בתחום מקומות החנייה – סוכך הזרועות בא לידי ביטוי. הסוכך יכול להגן על 1-2 מקומות לרכבים ועל כ- 7 מקומות לאופנועים החונים בשורה אחד ליד השני. תחום ההצללה לכלי תחבורה צובר תאוצה במיוחד בימים אלו של קורונה בהם תחום השליחויות נראה יותר מאי פעם, והדרישה להצללת מקומות חנייה לרכבים דו גלגליים עולה בהתאם, על מנת לאפשר לרוכבים לחזור לכלים שלהם מבלי שהם הושפעו מחום השמש.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה