077-5418271

דברים שחשוב לדעת על סוככי זרועות

סוכך זרועות בבאר יעקב
סוכך זרועות דגם מיני הליקס
סוכך זרועות בבאר יעקב

דברים שחשוב לדעת על סוככי זרועות

סוככי זרועות משמשים להצללה בימי הקיץ ועל המשתמש בהם לקפל אותם כאשר מגיע החורף. היריעה עשויה בד עמיד, אך הוא אינו נועד להשארה בימים רטובים. הסוכך משמש בחצרות בית קטנות בהן מוטב להתקין אותו מאשר פרגולה קשיחה, וכן בבתי עסק הנמצאים ברחוב וזקוקים למבואות כניסה מוגנות שמש. מה צריך לדעת על בחירת סוככי זרועות?

מבנה הסוכך – מכאן מומלץ להתחיל לתכנן אותו

למבנה הסוכך מספר אנקדוטות חשובות: ראשית כל, אם אתם נמצאים מול קו הזריחה ישירות, ללא בניינים או גבעות המסתירים/ות אותו, מומלץ לרכוש סוכך להגנה מפני שמש ישירה, המכיל יריעה קטנה אנכית בקצה של היריעה הגדולה. במידה והמקום שלכם מוסתר מקו הזריחה, ניתן לרכוש סוכך חד ממדי, אך אנשים רבים בוחרים לרכוש סוכך הגנה משמש ישירה גם במקרה זה: על היריעה האנכית ניתן להטביע מסר פרסומי, למשל את שמו של העסק או את הלוגו שלו.

אופן קיפול היריעה

אופן קיפול היריעה יכול להיות חשמלי או מכני. אם בוחרים בסוכך שקיפול היריעה שלו חשמלי, שלט רחוק מקפל את היריעה ושומט את הזרוע כלפי מטה. אם בוחרים בקיפול מכני, ניתן לסובב את בד הסוכך באמצעות מנואלה ולעגן את הזרוע שלו באמצעות נצרה בגובה בהישג יד. לרוב, סוכך שממוקם במקום גבוה, למשך מרקיזה בדירת בניין, יהיה חשמלי כדי לאפשר שליטה יעילה מתוך הדירה הגבוהה.

גיבוש עיצוב סוכך הזרועות

את סוכך הזרועות מאד מומלץ לדעת כיצד לעצב ולהתאים אותו למבנה לו הוא נדרש. את העיצוב ניתן לתכנן מראש או לבחור אותו באתר פתרונות הצללה ייעודי. אתר זה מופעל על ידי חברה העוסקת בשיווק והתקנת סוככי זרועות, ושם ניתן למצוא סוגים שונים של ההתקן ולבחור אותו בהתאם לנדרש בדירה או בבית העסק שלכם.

מעבר על פונקציות הסוכך

לאחר יום ההתקנה, חשוב לעבור על פונקציות הסוכך ולוודא שהבנתם הכל: איך פורסים, איך מקפלים וכיצד מעגנים את הזרוע. במידה ומי מהפונקציות אינה פועלת כשורה יש ליצור קשר עם שירות ההתקנות באופן מידי. זכרו כי אין להשתמש בסוכך בחורף אלא לקפלו ולעגנו לאן שנדרש, במצב מאובטח.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה