077-5418271

כל מה שרציתם לדעת על בחירת סוככי זרועות

סוכך זרועות אנטאליה
פרגולה מתקפלת
סוכך זרועות קיוביקה לייט

בחירה בסוככי זרועות היא בראש ובראשונה בחירה באיכות חיים טובה, על בסיס הצללה גם בימים לוהטים במיוחד. זו בחירה שתשרת טוב יותר את הלקוחות שלכם בחנות ואת הסועדים במסעדה, את האורחים בחצר הבית ובגן האירועים. כיצד מומלץ לבחור סוכך זרועות? להלן כל המידע שנדרש על מנת להבטיח שתרכשו מוצר איכותי, עמיד ובעיקר – מעוצב על פי הסגנון המועדף עליכם. קריאה מהנה!

בדים ויריעות

היריעה חייבת להתבסס על בד שאינו מחובר בתפירה רגילה, אלא בחיבור מתכתי כמו ביריעת PVC. ניתן לבחור גם יריעת דרלון שנועדה להצבה בתנאי חוץ. חשוב לציין כי גם יריעות אלה לא מאפשרות את השארת הסוכך פתוח בחורף בשל חשש מפגיעה ברכיבי הפרזול והמתיחה השונים. לכן, יש לדאוג שהוא יהיה סגור, עם היריעה מגולגלת לקסטה בימים הקרים.

כבלי משיכה ושרשראות

האביזרים שאחראיים למתיחת הסוכך. סוככי זרועות בדרך כלל יאובזרו בשרשרת נירוסטה, או כבל פלדה מצופה PVC או שילוב של השניים. אביזרי משיכה אלה חסיני חלודה ועל כן ניתן להשאיר אותם ללא חשש מפגיעת רסיסי לילה או מים מממטרות.

הגנת הצללה נוספת

בדרך כלל, תידרש הגנה נוספת לזו של הבד העליון. הכוונה היא להגנה מפני שמש ישירה. זוהי יריעה אנכית דקה שנפרסת מלמעלה כלפי מטה בקדמת הסוכך. במקומות מסחריים כמו אולמות אירועים, מסעדות וחנויות נהוג לנצל חלק זה, בשל היותו קדמי בקו ראשון, ולהטמיע את הלוגו המסחרי עם שמו של בית העסק.

פרספקטיבה

פרספקטיבה מבטאת את היחס הוויזואלי, ולא הפיזי, בין גודל המקום לבין איך שהסוכך נראה. אם הסוכך אינו נראה מתאים למבנה, גם אם השקעתם בתכנון עיצובי מראש, זה סימן שלא בדקתם שההתקן מתאים לפרספקטיבה של המרחב. בדרך כלל, כשמתכננים עיצוב סוככי זרועות, נהוג להסדיר יריעה בהירה ועבה עבור מקום גדול ורחב שוליים, ויריעה בצבע כהה במרקם דק כאשר המקום קטן. בדרך זו סוככי זרועות תמיד ייראו מתאימים מאד למקום בו הם מוצבים. הכוונה אינה לשנות טוטלית את העיצוב שתכננתם מבעוד מועד, אלא רק את רמת הבהירות והכהות של הצבע המועדף עליכם, וכן לבדוק אפשרות להטמיע רכיבי הצללה דקים או עבים יותר בהתאם לגודל המקום.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה