077-5418271

טיפים מקצועיים לבחירת סגירות חורף לכל מטרה

פנורמה הזזה

סגירות חורף מגשימות עבור מגוון רחב של אנשים פרטיים ובעלי עסקים את הפתרון המושלם לקירוי שטחים חיצוניים בחורף. בעסקים, מדובר בעיקר במסעדנים ויזמי קנטינות למיניהם, מבתי קפה ועד מסבאות עם שטחים פתוחים. בקרב אנשים פרטיים, נהוג להשתמש בהתקנים כמו סגירות חורף, במידה וישנו מקום קבוע בחצר בו מתוכנן שימוש רב שנתי, כולל בימי הגשמים. במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד לבחור סגירות חורף ולהבטיח כי בחרתם בדגם הנדרש עבור מימוש מטרתכם.

טיפ מס’ 1 – תכננו את עיצוב סגירת החורף שלכם

מומלץ לבחור סגירות חורף על בסיס פרופילים בלגיים. הקירות אמנם עשויים זכוכית אך הם לגמרי ניידים ומוטמעים על כלונסאות בקרקע החיצונית על ידי טכנאי הצללה מוסמכים שיבצעו אצלכם את ההתקנה. ניתן לנתק את קירות סגירת החורף ולהעבירם לכל מקום שתבקשו, כולל מעבר דירה. את הפרופיל הבלגי מומלץ לבחור בהתאם לקווי המתאר של החלונות, כלומר לפסים שמפרידים את פלטת הזכוכית. ניתן לבחור בפסים מרובעים או עגולים, בהירים או כהים. בדקו את השטח בו תוצב סגירת החורף והחליטו כיצד ייראה הפרופיל שלה.

טיפ מס’ 2 – אתרו את סגירת החורף המבוקשת בחברת פתרונות הצללה

בחברה זו יכול המשתמש ליהנות מהדמיית מחשב אידיאלית, באמצעותה ניתן לבחור דגמים שונים של סגירות חורף. אם מימשתם את טיפ מס’ 1 ועמלתם על תכנון העיצוב, לא יהיה זה אתגר גדול כלל לאתר אותו. התמונות בהדמיית המחשב מאד ברורות וקל מאד למצוא את סגירת החורף המשלימה את הסביבה החיצונית שלכם. בשל כך, מאד מומלץ לעבוד עמה ולאתר ביעילות את הדגם שאתם כמהים לו.

טיפ מס’ 3 – ודאו כי הדגם הנבחר מתאים לעיצוב החלל שלכם מבחינת פרספקטיבה

כשבודקים את הפרספקטיבה של סגירת החורף חשוב לוודא 2 נושאים חשובים: האחד, רמת הבהירות של גוון הפרופיל והשני – מידת העובי שלו. במידה והחלל שאתם מתקינים בו את סגירת החורף מאד גדול, מומלץ לבחור בפרופיל בעל גוון בהיר, ובעובי עבה. במידה ואתם מסדירים סגירות חורף בשטחים קטנים, מומלץ לבחור בפרופיל בעל גוון כהה ובמידת עובי דקה. בדרך זו, תימנעו מטעויות עיצוב טיפוסיות ותגשימו בשטח שלכם את המוצר שמתאים לעיצוב שלו בוודאות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה