077-5418271

סגירות חורף לעסקים במרכז

סגירת חורף בעיצוב יוקרתי

הדברים החשובים באמת לפני שנגשים לבחור סגירות חורף לעסקים במרכז

מסעדנים? בעלי קנטינות? יש לכם שטח חיצוני כמו חצר או גינה רשומים בטאבו? הם משמשים לאירוח? מאמר זה הוא בשבילכם. סגירות חורף לעסקים במרכז הן פתרונות הצללה מאד מבוקשים בקרב מסעדנים בעלי שטחים חיצוניים. השטחים החיצוניים שימשו מאז ומעולם לאירוח ולא רק לגינון ועיצוב חוץ. ברם, בעוד בעבר היה מוסכם שבחורף סוגרים את המקום ובקיץ שמים שמשיות ומאפשרים לאורחים לשבת בחוץ, כיום ניתן לארח כל השנה, גם כשהחורף גשום או מושלג במיוחד. הדבר מתבצע באמצעות סגירות חורף. שירות בחירת סגירות חורף לעסקים במרכז מצריך מכם, היזמים, להכיר היטב את השטח ולדעת מה אתם צריכים בשביל להשלים את האירוח המבוקש.

דלת או גג למרפסת בלבד?

אם הכניסה למסעדה היא מבפנים ואתם לא מעוניינים לאפשר כניסה מהשטח, שאלת הדלת לא רלוונטית כי דלת המסעדה ממנה יוצאים לחצר היא גם דלת החציצה. ממנה ניתן לצאת לסגירת חורף. לכן, במקרה כזה נדרש רק גג וקירות. אבל, במידה ואתם כן מעוניינים לאפשר כניסה מכיוון החצר, חשוב שתהיה דלת בסגירת החורף שלכם.

סגירה שקופה או בצבעים?

סגירות חורף שקופות ישנן למכביר. ניתן לבחור סגירה מבד שמשונית עבה שבחלק המרכזי שלה יש שקופיות דמויות חלונות מהן ניתן להתבונן החוצה. ניתן לבחור סגירות חורף קשיחות ושקופות או בסגנון חלון בלגי מבריק לחלוטין או בסגנון מגורען עם התזת חול להסתרה לשם הגברת הפרטיות של הסועדים.

סוג הקיפול המבוקש – מהו?

ניתן לבחור סגירות חורף לעסקים במרכז שמתקפלות מקשה אחת ומאוחסנות במחסן בית העסק. זה אידאלי למי שמחפש סגירת חורף מבד שמשונית, אותה ניתן פשוט לנתק מהקרקע, לקפל ולהכניס לחדר האחסון עד החורף הבא. לחילופין, סגירות חורף ניתנות גם לפירוק על פי חלקים. היתרן בדרך כלל ממספר את החלקים ומספק פרוספקט הרכבה אותו יש לשמור על מנת שניתן יהיה להרכיב את ההתקן בשטח הפתוח שלכם בחורף הבא.

בחירת העיצוב – הכיצד?

לאחר שבחרתם את דגם סגירת החורף המבוקש, את חומר הייצור ואת הצבעים של הקירות (או את סוג הזכוכית המבוקש), יש לגבש עיצוב כללי לסגירת החורף. חשוב לעשות זאת באמצעות הדמיית מחשב של חברת סגירות חורף לעסקים במרכז על מנת להגיע לדגם המתאים ביותר למרחב שלכם בהיבט הדקורטיבי.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה