077-5418271

סגירות חורף לעסקים – כך תבחרו אותן נכון

סגירות חורף לבתי עסק
סגירות חורף לבתי עסק
מערכות הזזה

במסעדה, בבית הקפה ובקנטינה – מומלץ להיערך לחורף. אם יש לכם שטח חיצוני בבעלותכם או בחזקתכם, חשוב מאד להגן עליו בחורף על מנת להמשיך להיות מסוגלים להושיב בו אורחים. ההגנה הטובה ביותר היא סגירה עם גג וקירות זכוכית. המוצר משמש כסגירת חורף ובכך מאפשר לארח בשטח החיצוני גם כאשר בחוץ שורר גשם.

תכנון סגירות חורף – כך מתחילים

את תכנונם הראשוני של סגירות החורף יש ליישם בחברת פתרונות הצללה. שם, ניתן לגבש את מראה הזכוכית המבוקש ואת הפרופיל בין הזגוגיות, לתכנן היכן יוצבו הדלתות ואיפה יוצבו החלונות וכיווני האוויר ועל פי התכנון, לבנות את סגירת החורף ולהתאים אותה למסעדה שלכם.

בניית סגירת החורף במסעדת הלקוח

הבנייה מתבצעת על ידי מומחי פתרונות הצללה מטעם החברה בה הזמנתם. ההתקנה תיבדק בסיומה, תוך ווידוא יישום כל דגשי הבטיחות. ייבדקו הדלתות והחלונות שהותקנו ותסופק הדרכה על פתיחתם. בימי הקיץ, ניתן להעביר את החלונות והדלתות למצב פתוח או לפרק כליל את סגירת החורף ולאפסן את רכיביה במחסן לקראת חודשי החורף הבאים.

יתרונות סגירת החורף במסעדות ובעסקי האירוח

  • אפשרות לארח אורחים בחוץ גם כשמזג האוויר סוער וגשום.
  • שליטה ובקרה מלאה בעזרי הפתיחה, מהדלת ועד החלונות.
  • תפעול קל ונוח של סגירת החורף.
  • עיצוב מגוון של הזכוכיות והפרופילים.
  • התקנה מהירה על ידי עובדים מומחים.
  • ייעוץ והדרכה.

דגשים לבחירת סגירת החורף

בחירת סגירת החורף צריכה להיעשות על פי תכנון ממוקד. את בחירתה של סגירת החורף מומלץ לעשות בהתאם למתווה העיצובי המתבקש בעיניכם. מומלץ לבחון כיצד תיראה סגירת החורף בתוך המסעדה ולהשוות את מראה הזגוגיות והפרופילים לרכיבי הריהוט והעיצוב הקבועים במתחם. באמצעות הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה ניתן להגיע בקלות לדגם המתאים למסעדה, לקנטינה או לבית הקפה שלכם.

חומרי איכות המתאימים לשימוש במערכה חורפית קשה

הזכוכיות והפרופילים עשויים מחומרים חזקים ביותר, זכוכית ליבה כפולה, ומתכת אלחלד המאפשרת מגע עם הגשם מבחוץ, מה שמבטיח שימוש פורה בהתקן הגנה זה לרווחתכם ולהנאת האורחים שלכם. מומלץ לכל מסעדן או בעלים של בית קפה עם שטח חיצוני להסדיר סגירות חורף מעוצבות למתחם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה