077-5418271

כל מה שרציתם לדעת על בחירת מרקיזות לבית ולעסק

סוככי מרקיזות מורכבים מיריעה דו ממדית המסוככת על המבנה גם מלמעלה וגם מקדימה – מפני קרינת שמש ישירה. צורתה של המרקיזה היא עגולה: הפאה שבין החלק האופקי העליון לאנכי הקדמי הנה בצורת חצי קשת. עבור מי מיועדות מרקיזות וכיצד מומלץ לבחור אותן? את מאמר המידע הזה כדאי לכם מאד לקרוא אם אתם מתעניינים בסוככי מרקיזה.

מרקיזות לעסקים

עסקים להם מתאימה מרקיזה הנם כאלו שמאפשרים מכירה באמצעות מכונות אוטומטיות: מכונות מזון ומשקה, כספומטים וכד’. מעל מכשירים אלו נהוג להציב סוכך מרקיזה שיאפשר למשתמש לבצע פעולות ממושכות מבלי להרגיש בחוסר נוחות מתחת לשמש.

מרקיזות בבניינים

כאשר מתכנני בניינים הוגים את הרעיון האדריכלי – הם עשויים לכלול בתשריט מרקיזה לכל דירה קדמית, וכך – הדירות שבחזית יצבעו את הבניין בצבעי המרקיזה הנבחרת. בבניינים מסוימים קובעים 2 צבעים למרקיזות אשר מתחלפים ביניהם בקומות או בשורות באותה קומה. קבלנים ואדריכלים רבים פונים לנישה זו ומעצבים את הבניינים שתכננו עם סוככי מרקיזה קדמיים, אותם הדייר יוכל לפתוח באמצעות מנגנון חשמלי.

אפיון עיצוב של מרקיזות

על מנת לאפיין היטב עיצוב של מרקיזות חשוב לבחון את המבנה מבחינה חיצונית ולגבש דגם שמשתלב עם צבע הקיר ועיבודו. רצוי לבצע את הבחירה העיצובית בהדמיית מחשב של חנות פתרונות הצללה מקצועית המבטיחה איכות גם בחומרי הגלם ועל כן – עמידות במשך שנים רבות של הסוכך כמו חדש.

אפיון פונקציונאלי של מרקיזות

רצוי לבחור מרקיזה חשמלית על מנת שניתן יהיה להפעיל אותה גם כאשר היא ממוקמת מעל לראשים שלכם ללא גישה, למשל בבניין. כמו כן, מומלץ לבחור בבד ובזרוע נשיאה שיהיו מבוססים על חומרי גלם איכותיים להבטחת עמידות רבת שנים של הסוכך ושימוש פורה במהלך תקופת הצבתו במבנה.

מיקומים בהם כדאי להתקין מרקיזות

בחלונות בהם יש חשיפה רבה לשמש, בעסקים בהם יש שירות רכש המתבצע במכונות תחת השמש הקופחת, ועוד. במיקומים אלו מומלץ להסדיר מרקיזות ובכך להבטיח איכות חיים טובה ביותר גם בימים חמים במיוחד בהם השמש הקופחת מורגשת ביתר שאת. מרקיזות מספקות את ההצללה הנדרשת ומאפשרות את המשך כינון השגרה בבטחה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה