077-5418271

חדרי שמש שקופים – להפוך את החדר הביתי למרחב עם נוף פנורמי

סגירות חורף לבתי עסק
סגירת חורף בעיצוב יוקרתי

חדרים עם זגוגיות שקופות יוצרים בבית מציאות שונה לחלוטין מזו בה ישנם קירות לבנים. כשהקירות שקופים, מרחב הנוף שנפרס למולכם גדול, ועל כן ההתקנה אופטימלית במקום גבוה בו ניתן להשקיף רחוק. ברם, גם במטבחים ובמרפסות בבתים צמודי קרקע, קירות אלו נחשבים פופולריים מאד במיוחד אם ישנה חצר מן העבר השני. כיצד ניתן להפוך את הבית שלכם למקום עם נוף מרהיב עין באמצעות חדרי שמש שקופים?

הכל מתחיל בחברת פתרונות הצללה

חברת פתרונות הצללה מספקת ללקוחותיה את כל מה שהם צריכים בשביל ליצור בבית שלהם מציאות אחרת של פריסת אור וצל מבחוץ. בתחום חדרי השמש השקופים, מבצעת החברה עבודות התקנה של קירות שקופים היוצרים את חדר השמש המבוקש. לקוחות רבים מבקשים הקצות את  חדר עליית הגג כחדר שמש על מנת שניתן יהיה לפתוח חלק מהחלונות השקופים ולהשתזף, תוך פריסת נוף רחב יריעה. גם המרפסת התחתונה משמשת יעד אטרקטיבי בין אם היא משרתת את המטבח ובין אם היא חלק מהסלון או אחד מחדרי המגורים.

תכנון חדר השמש

את תכנונו של חדר השמש מסייעים לכם נציגי חברת פתרונות הצללה לממש במלואו. ניתן לבחור את עיצוב הזגוגית ואת עיצוב הפרופיל של הזגוגית ולהסדיר את ההתקנה שנבחרה. נציגי החברה יתקינו בביתכם את המוצר שבחרתם, יוודאו כי הקירות והחלונות השקופים עומדים יציב, ומספקים את כל הפונקציות הנדרשות, פתיחה וסגירה קלה ופריסת כיווני האוויר (החלונות) בהתאם למה שסוכם מול הלקוח, במיקומים שנוחים לו.

הנאה מחוויית אור שמש טבעי מספקת במיוחד

כאשר יש לכם חדר שמש מטעם חברת פתרונות הצללה – אתם עומדים ליהנות מהחוויה החדשה, ובגדול! מרחב נופים עצום נפרס למולכם, יש אפשרויות לפתוח חלונות רבים ובכך ליצור כיווני אוויר מרובים יותר משל חדר ממוצע, וליהנות מאוויר טבעי ומחום השמש. עם חדרי שמש אתם יכולים להבטיח יצירת חוויה אולטימטיבית של בילוי והנאה, לערוך מסיבות ואירועים מול נופים ומראות-טבע וליהנות ממגע ישיר של השמש, בדומה לבילוי בטבע הפתוח או בחוף הים. חדרי שמש הם ללא ספק מהמקומות המהנים והמענגים בבתי מגורים מבחינות רבות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה