077-5418271

מדריך קצר לבחירת סוככי מסך לחדרי שמש

סוככי מסך לבית
סוככי מסך מתכווננים

בשונה מסוככים אופקיים, סוככי מסך הם סוככים אנכיים המשרתים דלתות וחלונות הזזה מזכוכית, ממש כשם שווילונות גלילה משרתים חלונות קטנים. תפקידם הוא לכסות את התקני הזכוכית הגדולים במקרה של סנוור מהשמש. בפועל, מדובר בווילונות גלילה ענקיים בהם ניתן להשתמש כאשר על הקיר מוטבעים התקני זכוכית מרכזיים. כיצד מומלץ לבחור סוככי מסך? במדריך זה אנו נספק לכם את כל התשובות.

בחירת בד איכותי, חזק ועמיד

השלב הראשון בבחירת הסוכך שלכם הוא לוודא שהבד עליו אתם עומדים להשתית את ההצללה הוא חזק, עמיד ואיכותי ביותר. בד כזה ניתן למצוא בחברת פתרונות הצללה, למשל בד דראלון או PVC מתקדמים. בדים אלו ייעודיים עבור סוככי מסך שכן הם משמשים לטווחי זמן ארוכים, לא צוברים אבק ונשמרים כמו חדשים. כאשר הבד שלכם איכותי, סוכך המסך שלכם כאן כדי להישאר ולהרבה מאד שנים.

בחירת עיצוב הסוכך

בחירתו של עיצוב הסוכך מאד חשובה, במיוחד אם הוא צפוי להיות סגור על החלון לפרקי זמן ארוכים. במקרה זה הוא חלק אינטגרלי ובולט למדי בעיצוב המבנה ולכן הוא צריך להתאים לו הן בגוון והן בגרפיקה הפנימית, במידה ומדובר בסוכך צבעוני. מומלץ לבצע את הבחירה בהתאם לתכולה העיצובית בבית החדש בסמיכות לאותו סוכך.

הסדרת עיצוב הסוכך

את הסדרתם של סוככי מסך ניתן להגשים בחנות פתרונות הצללה באמצעות הדמיית מחשב. בכך, תוכלו להגיע בקלות אל דגמי סוככי מסך המתאימים לבית שלכם ולהשלים את רכישתם בקלות. השירות כוללה התקנה והדרכה על תפעול המוצר בפועל.

דברים שכדאי לוודא לפני רכישת סוככי מסך

ודאו שאתם מקבלים תעודת אחריות קצובה בזמן כנגד הרכישה שלכם. ודאו שהשירות כולל מענה מלא לסוכך שלכם במקרה של תקלה. סוככי מסך חשמליים – יתרון. הם מספקים יכולת לפתוח ולסגור אותם בקלות וללא מאמץ. רצוי להבטיח כי סוככי מסך מאפשרים מצב גלילה, כלומר גלגול או פתיחה חלקיים של היריעה בהתאם לצורך ולוויסות השמש הנדרש. בדרך זו, אתם יכולים לבלות שגרה בחדר בו יש סוככי מסך ולשלוט בקלות באור הטבעי הנכנס אליו באמצעות פתיחה או סגירה חלקית לגובה, ובכך להפוך את היותכם ממוקמים מול קו הזריחה ליתרון.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה