077-5418271

טיפים לבחירת חלונות הזזה נאספות

סגירות חורף יוקרתיות
סגירת חורך לעסקים
חלונות הזזה מעוצבים

חלונות הזזה נאספות מהווים פתרונות התקנה בכיווני אוויר במבנים. הייעוד הגדול שלהם – חיסכון בשטח מקום בעת הפתיחה והסגירה, משום שהחלון נאסף על מסילת הזזה ולא לתוך המבנה. חלונות הזזה נאספים עשויים זכוכית ומסביב לה – פרופיל מתכתי עמיד. כשמאפיינים במבנה חלונות הזזה נאספים, אלו הם הדגשים שצריך לדעת ולהכיר על מנת להסדיר אותם כנדרש, ובהתאמה מלאה לנעשה בחלל.

טיפ מס' 1 – תכננו את עיצוב חלונות ההזזה שלכם

חלונות הזזה נאספים מצריכים ידע דקורטיבי הן בבחירת הזכוכיות והן בבחירת הפרופיל. ידע זה מתבטא באיכויות המוצרים, רמת עמידותם ויתרונותיהם הטכניים בתחום האקוסטיקה והאופטיקה. על בסיס ידע זה ניתן לבסס עיצוב עבור מערכת חלונות ההזזה הנאספות שלכם. ניתן לבחור חלונות עם פרופיל בצבע עץ או בגוון בהיר, וכן להתבסס על זכוכיות בצבע שקוף או בגוונים אחרים בהתאמה אישית לעיצוב הבית.

טיפ מס' 2 – בחרו את חלונות ההזזה בחנות פתרונות הצללה מקצועית

בחנות זו ניתן להשתמש בהדמיית מחשב לשם ביצוע הבחירה. במסגרתה, יש להתייצב במקום בו יותקנו חלונות ההזזה ולבחור בדגם הנדרש. דגם זה ייועד להתקנה במבנה שלכם ולכן חשוב לקחת בחשבון אמות מידה עיצוביות ולחשוב היטב על מראה החלון הנדרש הן במראה הזגוגית והן במראה הפרופיל שמסביב.

טיפ מס' 3 – מיקומים שכדאי להסדיר בהם חלונות הזזה נאספות

חלונות הזזה נאספות מומלץ להסדיר במיקומים בהם יש חייץ עם מרחב פתוח, מרפסת בגובה נמוך, הגובלת עם החצר הביתית, דלת קדמית בדירת גג ממנה יוצאים החוצה למעקה, ועוד. כמו כן, חלונות הזזה נאספות מאד כדאי להתקין בחדר שמש כדי שישמשו אמצעי כניסה ויציאה שמשתלבים עם הקירות השקופים. אם יש לכם בית אשר יש בו מיקומים עם מאפיינים אלו, מאד מומלץ להסדיר בו חלונות הזזה נאספות ולשדרג את חוויית המגורים במבנה שלכם.

טיפ מס' 4 – בדקו את אופן הפתיחה והסגירה של החלונות

חשוב לבדוק את אופני הפתיחה והסגירה של דגמים שונים של חלונות הזזה נאספות ולבחור בדגמים שניכרים כמתאימים לשימושכם, אשר מסבים לכם פעולה קלה ונוחה. בכך, תוכלו להבטיח מערכות חלונות הזזה נאספות שמתאימה לשימושכם ועל כן ההשקעה בה משתלמת במיוחד.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה