077-5418271

פרגולות קבועות לחצר בית הלקוח – כך תסדירו אותן נכון

פרגולת סאן סדרוס - SUN-CEDRUS
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 8
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 7

פרגולות קבועות מאפשרות הצללה מלאה במרחב הביתי. אם יש לכם חצר גדולה ורחבת שוליים, מומלץ לבחור בפרגולה זו אם אתם יודעים במדויק מהו השטח שמיועד להצללה. בשונה מפרגולה עם תריסים, לא ניתן לווסת אור שמש, כי התקן זה מיועד להצללה מלאה וקבועה. לחצר הגדולה, התקן זה מהווה הפתרון המושלם. הוא מבוסס על 4 עמודים ועל כן מאפשר הקצאת מקום נכבדה בחצר זו, בשונה מהחצר הקטנה בה הוא צפוי לתפוס את רוב המרחב.

עיצוב ראשוני של פרגולות קבועות

את העיצוב יש לבסס הן בצורה של העמודים והגג והן בצבע של הפרגולה. פרגולות קבועות בעלות עמודים עגולים וגגות קשתיים משמשות בעיצובים כפריים ופרגולות מרובעות – בעיצובים הבורגניים. פרגולות קבועות מעוצבות על פי אמות המידה של החצר שלכם מאפשרות השלמה איכותית של העיצוב המרחבי ועל ידי כך את חידוד מראה החצר.

יישום בחירת העיצוב של הפרגולה הקבועה

את היישום של הבחירה העיצובית שלכם מומלץ לעשות בהדמיית מחשב של חברת פרגולות מקצועית, למשל חברת פתרונות הצללה. פרגולות קבועות בצבע שנבחר על ידכם ובצורה של העיצוב הכי קל למצוא בחברה זו, שכן היא מתעסקת באופן בלעדי בהצללות ועל כל הסיכוי הגדול ביותר הוא למצוא אותן שם.

התאמה לפרספקטיבת המרחב

לאחר שמצאתם את הפרגולה הנבחרת, חשוב לוודא שהיא מתאימה לפרספקטיבה המרחבית. בחצר גדולה מאד, מומלץ לבחור בפרגולה בהתאם, עבה עם עמודים עבים. במידה ואחד הממדים של החצר הוא ממד צר או שבאופן כללי היא מרכישה לכם בינונית ולא הכי גדולה, מומלץ לבחור דגם קטן יותר המבטא קונסטרוקציות דקות בגג ובעמודים על מנת להימנע מעיצוב גדול מדי ועל כן – מגושם.

דברים שיש לוודא במעמד הרכישה

במעמד רכישתן של פרגולות קבועות, יש לוודא שהשירות כולל הובלה והתקנה, הדרכה ביום ההתקנה, תעודת אחריות מלאה על המוצר ומענה מלא מחנות פתרונות ההצללה בשעות העסקים. פרגולות קבועות הן אביזרי הצללה גדולים וקבועים ועל כן אתם צריכים לדעת שיש לכם למי לפנות במידת הצורך. פרגולות קבועות איכותיות מחברת פתרונות הצללה מקצועית ישמשו לכם כבטוחה הטובה ביותר להצללה בחצר ללא אלמנטים חשמליים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה