077-5418271

כל מה שחשוב לדעת על פרגולות אלומיניום קבועות

פרגולת סאן סדרוס - SUN-CEDRUS
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 8
פרגולת אלומיניום סאן סדרוס 7

אם אתם מתעניינים בהתקן שיספק הצללה מלאה למבנה ללא כוונון של הגג, הפרגולה הקבועה היא בדיוק בשבילכם. מדוע לבחור פרגולת אלומיניום? מהו היתרון הגדול שלה כיום שלא היה ניתן להגשים בעבר? למי פרגולת האלומיניום הקבועה מתאימה בעיקר? ומהן הפתרונות עבור מי שמעוניין בפרגולות אך הקבועות אינן מתאימות עבור החצר שלו? כל מה שתמיד רציתם לדעת על פרגולות אלומיניום קבועות – פרוס לפניכם במאמר זה.

היתרונות של פרגולות האלומיניום

  • פרגולות אלחלד שאינן מתחמצנות ואינן צוברות חלודה, גם לא לאחר ימי גשם סוערים ורטובים במיוחד.
  • ניתן לגבש את הפרגולות במגוון רחב של צבעים שלא ייראו סינתטיים אלא חלק בלתי נפרד מההתקן.
  • ניתן לגבש מגוון עיצובים עבור הפרגולה בצורה ובגודל הסופי של ההתקן.

פרגולות אלומיניום הן לא רק פתרונות הצללה כסופים כהים, כצבעה הטבעי של מתכת זו. ניתן להסדיר אותם בגוום לבן, בגוון שמנת ובעוד לא מעט צבעים לבחירתכם. ניתן לספק פרגולות אלומיניום בצורות שונות של עמודי תמך וגגות עליונים לבחירתכם.

עבור מי פרגולות אלו מתאימות במיוחד

מדובר בפרגולות בעלות 4 עמודים ללא הצמדה לקיר. לכן, ההתאמה הטובה ביותר היא עבור חצרות בינוניות וגדולות בהן ניתן להקצות מקום במרכז החלל מבלי לגרוע משאבים רבים. ברם, אם החצר שלכם קטנה, עדיין ניתן ליהנות מקביעות בגג הפרגולה: פשוט רוכשים דגם צמוד קיר, עם 2 עמודי תמך קדמיים ונהנים מכל היתרונות של בעלי בתים בהם ישנה פרגולה של 4 עמודים.

כך תסדירו את הפרגולה המבוקשת

על מנת להסדיר את הפרגולה המבוקשת, יש לפנות לחנות פתרונות הצללה ולבחור, באמצעות הדמיית המחשב שלה, בעיצוב הנחשק עבור פרגולות אלומיניום קבועות. חשוב לוודא היטב את מידות המוצר, לבדוק שהוא מתאים למרחב שלכם על פי התכנון שהגעתם איתו ולהזמין התקנה לאחר הרכישה. יש לוודא כי מסופקת לכם הדרכה על המוצר וכי יש לכם אחריות ארוכת טווח הכוללת תמיכה באמצעות שירות לקוחות זמין בשעות העסקים. בדרך זו תוכלו לממש בחצר שלכם פרגולת איכות אשר תגשים את ייעודה ותספק צל מלא מתחת לגג שלה, כמו בתקרה של פנים הבית שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה