077-5418271

דברים שכדאי לדעת על חלונות הזזה נאספות

סגירות חורף יוקרתיות
סגירת חורך לעסקים
חלונות הזזה מעוצבים

חלונות הזזה נאספות מתאימים למבנים כמו מסעדות עם חצר לסגירה, וגם למבני מגורים בהם ניתן לקרות ולתחום שטח פתוח. כיצד מומלץ לבחור חלונות הזזה נאספות? במאמר זה אנו מספקים את כל הטיפים החשובים באמת שצריך לאמץ כדי להצליח בפרויקט זה ללא עוררין.

חשוב לעבוד עם מבנה מועדף לחלונות ההזזה

יש לתכנן לאיזה כיוון יזוזו החלונות, שמאלה או ימינה, ובאיזה דגם יהיה מדובר: חלק, או בשילוב פרופילים מתכתיים צבעוניים. גם את הזגוגית חשוב מאד לתכנן לעומק, ולהחליט האם אתם בוחרים אותה שקופה לחלוטין או עם צפוי אנטי סאן עם מעט כהות בצבע כחול. גיבוש מבנהו של חלון ההזזה הנאסף מאד חשוב לשילוב נכון במבנה, ומתוך ידיעה שאתם עומדים לקבל מוצר שיהיה נוח עבורכם לשימוש בפועל.

כך רצוי לגבש את עיצוב הפרופילים של חלונות ההזזה

כאשר אתם קובעים את פרופיליהם של חלונות הזזה נאספות, חשוב להקפיד שלא יהיו עבים מדי אם החדר המיועד הנו קטן ולא יהיו דקים מדי כאשר החדר גדול על מנת להבטיח שילוב מרחבי מוצלח ולא מגושם. בנוסף, מומלץ להשקיע בבחירת צורתו של הפרופיל. אם אתם סבורים כי הבית צריך להיות מעוצב בסגנון כפרי, אנו ממליצים על פרופיל מלבני ואם הוא מסוגנן בורגני, הפרופיל המלבני עדיף, או פשוט להותיר את זגוגיות החלונות ללא פרופיל.

יישום בחירת חלונות הזזה נאספות בפועל

על מנת לגבש את בחירתם של חלונות הזזה נאספות מומלץ להיעזר באתר אינטרנט של חברת פתרונות הצללה. בחברה זו תוכלו למצוא חלונות הזזה בדגמים שונים ולגבש את זה אשר אתם סבורים כי מתאים ביותר לעיצוב המבנה שלכם ולתפעול בפועל. מומלץ להתייעץ עם מומחי החברה על מנת לגבש בחירה מוצלחת שתתאים למה שאתם מחפשים במבנה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה