077-5418271

מדריך קצר לבחירת חדרי שמש

פרגולה מתכווננת אתנה
פרגולת גג הזזה פרגו טק - PERGOTECH

חדרי שמש משמשים במרחב בו הוחלט לבסס את הקירות על חלונות שקופים, ואת התקרה על פלטה שקופה מותאמת. חדר שכזה מומלץ להסדיר במיקום גבוה ביחס לחלקי המבנה האחרים על מנת להיות כמה שיותר קרובים לקו הזריחה. במדריך זה נספק את הכלים שתצטרכו אתכם לגיבוש חדרי שמש במבנים.

בחרו את מבנה חדר השמש

מבנה חדר השמש עשוי להיות מבוסס על שכבות שקופות בלבד, עם חריצים בין אחת לשנייה, או על פרופילים, בדומה להתקנת חלונות בלגיים. מומלץ לעיין בקונסטרוקציות של חדרי שמש באתר ייעודי למכירת פתרונות הצללה ולבחור את המבנה הנדרש, זה אשר מתאים ביותר לדרישות שלכם בתוך החלל.

גבשו את העיצוב הנדרש למבנה

יש לגבש את העיצוב הן של זגוגיות חדר השמש והן של הפרופילים. ניתן לבחור בזגוגיות 100% שקופות ללא אנטי סאן כלשהו או זגוגית כהה עם ציפוי אנטי סאן. מי שמתכנן להציב בחדר השמש שלו סוככי מסך להסתרת הזגוגיות יכול לבחור בעיצוב השקוף ביותר וליהנות משמש מלאה כאשר הסוכך מקופל. אם החלטתם לבחור דגם מבוסס-פרופילים, חשוב להשקיע בבחירתם, ולגבש את המראה המושלם לחדר המיועד: פרופיל כהה או בהיר? בעיצוב מודרני או אותנטי בצבע עץ? גלילי או מלבני? יש לבחור בדגם המשקף את העדפותיכם העיצוביות.

הקפידו על פרספקטיבה בבחירת הפרופילים

בהינתן חדרי שמש המבוססים על פרופילים, חשוב לעבוד עם פרספקטיבה נכונה. אם אתם מעבים חדרי שמש במרחבים גדולים, חשוב שכל פרופיל יהיה עבה על מנת שבין הזגוגיות ייווצרו משטחים רחבים יחסית המותאמים לעיצוב חדר שכזה. לעומת זאת, במרחב קטן, מומלץ להתבסס על פרופילים דקים ככל האפשר, או להימנע מרכישת פרופילים, תוך העדפת חדרי שמש רציפים, עם פלטות שקופות בלבד. בדרכים אלו אתם מונעים עיצוב מגושם של פרופילים בולטים כשהחדר כלל אינו גדול ועל כן הם לא ישתלבו כנדרש במרחב זה בהיבט הוויזואלי.

תוספות נדרשות לחדרי שמש

כפי שציינו מספר פעמים בשלבי המדריך, ניתן להוסיף לחדר השמש הגנות וסינונים שונים כמו למשל סוככי מסך על חלק מהחלונות, או להחליט שהם יעוגנו בציפוי אנטי סאן להחשכה קלה של השמש על מנת להימנע מסנוור יתר. מומלץ לקחת בחשבון תוספות אלה לפני סגירת חדר השמש הייעודי.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה