077-5418271

גגות הזזה לבתי עסק ומגורים בקומות גג

גגות הזזה מעוצבים
גגות הזזה אלומיניום
גג הזזה אלומיניום

גגות הזזה הם אמצעי קירוי המשמש ל- 2 מטרות עיקריות: הגנה על מסעדות, בתי קפה וקנטינות מעל קירות וקירוי בית מגורים שנמצא בקומה האחרונה בבניין. גם במקרה הראשון, וגם בשני, המצב הוא של שטח פתוח עם קירות, ללא גג. הגג המוזז משמש כפתרון קירוי מלא. במועדוני ספורט באזור בריכת השחייה, גגות הזזה משמשים כפתרונות סגורים בחורף ופתוחים בקיץ על מנת לאפשר למתרחצים ליהנות מרחצה על רקע קרינת שמש ישירה.

הסדרה ראשונית של גג ההזזה

גג ההזזה מתוכנן על פי אמות מידה עיצוביות. הוא יכול להיות שקוף, צבעוני, חדגוני, ומבוסס על שלל עיצובים נוספים בהתאם לבחירת הלקוח. חשוב לתכנן עת העיצוב בהתאם לעיצובים הקיימים במתחם. קל לעשות זאת באמצעות הדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה. באמצעות טכניקת בחירה זו, אתם מוצבים במקום בו אתם מעוניינים שיותקן הגג, ומשווים את הדגמים המופיעים באתר לעיצוב המרחב שלכם עד שתמצאו את הדגם שמתאים לעיצוב הנוכחי.

התייעצות עם מומחי פתרונות הצללה

מומחי פתרונות הצללה יוכלו להכווין אתכם לבחירת גג ההזזה הנדרש ולספק לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא זה: בחירת דגם עם חומרי ייצור המתאימים למרחב שאתם מבקשים לקרות, שדרוג העיצוב שבחרתם, ועוד. בנוסף, הם ייעצו לכם לגבי מנגנון הפתיחה החשמלי של הגג, שצריך להיות יעיל, מהיר וקל לשימוש, תוך עמידה בתקני בטיחות מערביים מחמירים.

בחירת גג ההזזה והתקנתו

את בחירת הגג ניתן לעשות באמצעות טופס הזמנה מחברת פתרונות הצללה, שתספק עבורכם גם את התקנת המוצר במרחב. חברה זו משרתת מתחמי בריכות שחייה של מועדוני ספורט מובילים, מסעדות ובעלי בתים המתגוררים בקומת הגג של הבניין. אספקת פתרונות הצללה מותאמים לצרכי כל לקוח – מובטחת. מקצועיות בהתקנה – מובטחת. הדרכה תסופק בסיומה של כל התקנה על מנת להבטיח שימוש פורה וקל בהתקן ההצללה. הדגם שיותקן אצלכם יועבר ממצב סגירה למצב פתיחה בקלות. בחלק מהדגמים ניתן לממש מצבי ביניים של פתיחה וסגירה חלקיות בהתאם לנוחותכם. מומחי חברת פתרונות הצללה יספקו עבורכם גגות הזזה עם הפונקציות המתאימות לכם ביותר מבחינה זו, כך שהשימוש יהיה קל, פשוט ומותאם אישית למה שאתם צריכים.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה