077-5418271

גגות הזזה להגנה על מרחבים פתוחים

גג הזזה
גגות הזזה

גגות הזזה מהווים פתרון מושלם עבור סביבה בה נדרש קירוי איכותי להשבחת הבילוי שבתוכו. הדבר אופייני, למשל במועדוני ספורט, בהם ישנן פעילויות המתהוות בחוץ, למשל בריכת שחיה פתוחה, אל מול פעילויות המתהוות בתוך המועדון, כמו בריכת חורף, שבחלק מהמקרים היא גם בריכה מחוממת. בשל כך שמדובר בעבודה עם מים, גג בטון רגיל לא יוכל להוות תשתית שתיתן לכך מענה בשל רגישותו של חומר זה אליהם. הפתרון הוא להציב גגות הזזה מחומר מרוכב, לרוב שקוף, פלסטי או זכוכית, מה שגם מעניק מראה של רחבת שחייה במועדון וגם יותר את העמידות הנדרשת לתפעול הבריכה. מקומות נוספים בהם משתמשים בגגות הזזה: קפיטריות ללא סגירות חורף בהם נדרש קירוי עליון, וכל בית עסק אחר שיש לו שטח חיצוני המיועד לסגירה זמנית.

אפיון ראשוני של גג ההזזה

את גג ההזזה יש לבחור בצורה מקצועית, תוך עבודה עם מודד מוסמך שמוסר לכם פרטים על מידות השטח של המתחם החיצוני שלכם. את הגג ניתן לבחור באמצעות אפיון חומרי הייצור שלו וטכניקת העיצוב הנדרשת עבורו: חלק בצבע מסוים, חלק ושקוף, מתכתי שתי וערב עם פלטות שקופות או בכל מראה אחר בו ניחן גג הזזה. חשוב שאת העיצוב תתכננו כבר בשלבי הבחירה הראשונים שלכם כדי שיהיה לכם רעיון כיצד צריך יהיה להיראות המבנה שלכם לאחר התקנת גג ההזזה. בדרך זו הבחירה המעשית תהיה עבורכם הרבה יותר קלה מאשר אלתור של הדקה התשעים בחברה המשווקת את הגגות.

בחירה מעשית של גג ההזזה

גגות הזזה יש לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברה המתמחה בפתרונות הצללה. החברה עובדת על בסיס תקנים מערביים מחמירים לגגות הזזה נגד נפילות, נגד התמוטטות ותוך עמידה בעומסים הנדרשים עבורו. חשוב לבחור את הגג על פי תבנית העיצוב אשר למדתם לנסח בפרק הקודם, על מנת להסדיר בחדר את מוצר הקירוי הכי יפה שאתם יכולים להוציא, כזה אשר יוביל להשתתת הדקורציה שתכננתם עבור אותו מבנה.

פרגומור – גגות הזזה על פי הזמנה

הסדרת גגות הזזה ניתנת ליישום בחברת “פרגומור פתרונות הצללה”. גגות ההזזה של החברה מאפשרים לכם ליהנות מתשתית קירוי קלה לתפעול אשר מוזזת באמצעות בקר חשמלי קל לתפעול. גג ההזזה ניתן לפריסה מחדש באמצעות אותה מערכת בקרה חשמלית. אופן הפריסה של הגג ואופן קיפולו בטיחותיים. הם מעוגנים בתקנים מערביים מחמירים. הסדרתם בחברת “פרגומור פתרונות הצללה” כוללת הזמנה על פי המידות שלכם והתקנה על ידי נציגי החברה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה