077-5418271

סגירות חורף למסעדות בהתאם למיפוי החלק החיצוני שלהן

סגירות חורף לבתי עסק
סגירות חורף בעיצוב יוקרתי

מעוניינים לרכוש סגירות חורף למסעדות שיאפשרו לכם לפתוח את המתחם החיצוני שלהן גם כאשר בחוץ ישנו גשם חזק במיוחד? סגירות חורף למסעדות נעשות הכרח בישראל של השנים האחרונות. החורף הקשוח לא הולך להתחלף למה שהיה כאן בתחילת שנות האלפיים, בין השאר בשל העלייה במפלס החום מקיץ לקיץ. האדים שמזג האוויר המהביל מייצר עולים למעלה והם שמהווים את הבסיס לגשמים הבאים, כשהם יוצרים את העננים האפורים הבלתי נדלים. זה גם איתות בשבילכם: כשאתם נתקלים ביולי אוגוסט חם במיוחד, דעו שהחורף הבא יהיה קר וגשום יותר. לכן, לא לוקחים סיכונים: נערכים עם סגירות חורף למסעדות ושומרים על המתחם החיצוני גם בחורף.

סגירות החורף מיטביות עבור כל מקום שיש בו הגשת מזון בסגנון מסעדות

כל מקום שיש בו בופה, הגשת מלצרים או כל מצב אחר של הזמנת אוכל באמצעות חדר אוכל המופעל על ידי צוותים זקוק לסגירת חורף אם יש בו מתחם אכילה חיצוני: מתחמי ארוחות בוקר בבתי מלון, מתחמים חיצוניים של גני אירועים, וכמובן מסעדות ומסבאות של ממש. יש לכם שטח חיצוני? הוא חשוף לגשם, פשוטו כמשמעו. בפרק הבא נלמד כיצד ניתן לעטוף את השטח הזה עם סגירות חורף למסעדות.

סוגי סגירות חורף למסעדות שניתן לבחור

סוג אחד משמש יותר את הרשתות שמשרתות סטודנטים ולקוחות מזדמנים שבאו לרכוש סנדוויץ’ בחטף או לארוז את מוצריהם ברוב המקרים. דווקא במקומות הללו, שניכר כי אין הרבה תנועה של יושבים בהם, חייבים סגירות חורף למסעדות עשויות מזכוכית שקופה או מפלסטיק, ולא סגירות מבד. מדוע? משום שסגירות חורף מבד הן מוצר אומנותי עם צביעה מעמיקה, וברוב המקרים אותו אדם שבא לארוז סנדוויץ’ לא יוכל לזהות בקלות שמדובר בבית הקפה של רשת השיווק האהובה עליו או בכלל באיזושהי קנטינה. זאת, לעומת מסעדות שמחשיבות את עצמן כמסעדות ישיבה, שם נדרשות סגירות חורף למסעדות מבד PVC מולחם בבדיל ועמיד למים.

בחירת העיצובים לסגירות חורף למסעדות בבית "פרגומור פתרונות הצללה"

פרגומור פתרונות הצללה מספקת סגירות חורף למסעדות מסוגים שונים, חלקן מחומרים קשיחים כמו פלסטיק וזכוכית וחלקן מבד PVC עמיד במים. ניתן לתכנן בקלות את עיצוב המתחם שלכם באמצעות אותן סגירות חורף וחשוב מאד לעשות זאת ולא לרכוש באקראי, על מנת להבטיח שהמתחם שלכם ימשיך להיות מעוצב על פי דרככם גם בעתות חורף גשומות במיוחד. בפרגומור תוכלו לממש בקלות את כל הרעיונות שלכם לעיצוב באמצעות סגירות חורף למסעדות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה