077-5418271

דברים שכדאי לדעת על סגירות חורף

סגירות חורף לבתי עסק
מערכת הזזה גלאס פנורמה
פנורמה הזזה

סגירות חורף משמשות לצמצום שטח חיצוני על מנת להפוך אותו לחלל פנימי. בדרך כלל, נהוג לצרף לסגירת חורף גג הזזה או חלון הזזה נאסף בפאנל הקדמי כדי ליצור מרחב פתוח בעוד הסגירה כבר בנויה. לעתים, גם באמצע החורף הבריזה מבצבצת לה ואתם בוודאי תרצו לתת לכך מענה אוורור נדרש. אז מה מומלץ לעשות כאשר יש לבחור סגירות חורף? במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם צריכים.

בחירת מבנה סגירת החורף

למבנה סגירת החורף משמעות ייחודית כי הוא קובע את הייעוד שלה. סגירות חורף משמשות במבנים שהורחבו. היזם מעוניין להעניק לאורחי המקום תחושה של פנים למרות שהם נמצאים בחוץ. במקרה כזה יש לבחור סגירות חורף קשיחות. זאת, לעומת סגירות חורף מניילון המשמשות במקרה שידוע כי מדובר בשטח חיצוני וזו ההרגשה שמעוניינים לתת למתארחים במקום. היתרון של סגירת ניילון הוא שמדובר בפתרון חלונאי כולל: הוא שקוף ומאפשר צפייה החוצה בקלות. בשונה מכך, סגירת חורף קשיחה מתבססת על פתחים שאתם כיזמים צריכים ליזום, למשל חלונות הזזה נאספים או גג הזזה שקוף.

בחירת עיצוב סגירות חורף

עיצוב סגירות חורף עשוי להתבסס על פרופילים או על לוחות שקופים. במידה ובוחרים סגירות חורף לעסק, למשל יריעת ניילון לסגירת שטח חיצוני במסעדה, מומלץ לבחור בדגם המאפשר לכם להטביע מסר פרסומי, למשל את שמו של העסק או את הלוגו שלו. בדרך זו העיצוב שאתם בוחרים משקרת אתכם גם ברמה השיווקית.

מימוש הבחירה המומלץ בפועל

סגירות חורף מומלץ להסדיר באתר אינטרנט ייעודי לפתרונות הצללה. אתר זה מופעל על ידי חברת התקנות מוסמכת  והוא מאפשר לכם לבחור את פתרון הסגירה המושלם למבנה שלכם. ניתן לבוא עם דרישות מראש ולחפש אותן באתר: דרישות לגבי הצבע, הצורה וחומרי סגירות חורף, קשיחים או ניילון. לחילופין, ניתן לעבור את כל התהליך בשלב הגלישה באתר ולמצוא את הדגם הייחודי תוך כדי תנועה. בדרך זו אתם לומדים להכיר סגירות חורף חדשות ולשקול את בחירתם. במצב זה, חשוב לעמוד בקשר עם מומחי חברת פתרונות הצללה שיסייעו לכם להגיע לדגם המתאים ביותר למבנה שלכם ולספק את ההתקנה המתאימה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה