077-5418271

כך מומלץ לבחור סוככי מרקיזה לבית ולעסק

מסכי הצללה מובנים על מסילת צד

סוככי מרקיזה משמשים להצללת מרחבים קטנים כמו עמדות שירות אלקטרוניות וכספומטים של סניפי בנק, וכן בדירות גבוהות לעיצוב בוטיק ולהצללה נוחה בימי הקיץ. אף דייר לא אוהב שהחלון הקדמי שלו יוצר לו חדר שמש בעל כורחו. ניתן להתגבר על כך באמצעות התקנת סוכך מרקיזה. בבניינים רבים, מבין הקבלן כי החלונות שבנה נמצאים בקו הזריחה והוא ימקם סוככי מרקיזה מראש בכל דירה, כבר בשלב הבנייה. כיצד מומלץ לבחור סוככי מרקיזה למבנים שלכם? במאמר זה נספק את כל המידע שתצטרכו.

על מבנה סוכך המרקיזה

סוכך המרקיזה מבוסס על יריעה רבע מעגלית, כשהחלק העליון של רבע המעגל מספק צל מלמעלה והחלק התחתון מגן משמש ישירה. מבנה זה ניתן לקיפול אקורדיון, בו היריעה נאספת כלפי מעלה ונפרסת חזרה כאשר יש להשתמש שוב בסוכך.

בחירת אופן קיפול יריעת הסוכך

סוככי מרקיזה ניתן לקפל מכנית או אלקטרונית. סוכך מרקיזה המקופל מכנית מכיל ידית סיבוב המקפלת את היריעה, בעוד סוכך אלקטרוני מבוסס על שלט רחוק שבאמצעותו היריעה מתקפלת. כאשר סוככי מרקיזה מותקנים בבניינים, הם יהיו אלקטרוניים, שכן לא ניתן לספק לדייר גישה לידית סיבובית מגובה רב בקיר החיצוני. בבניינים חדשים, מנגנון הקיפול של הסוכך מסופק לדייר על ידי הקבלן במעמד מסירת המפתח. חשוב לבחור בשיטת הקיפול הנוחה לכם ביותר.

עיצוב סוכך המרקיזה

את העיצוב של סוכך המרקיזה יש להשלים בשני שלבים: בשלב הראשון עליכם לבחור את צבע הסוכך הייעודי. בשלב השני יש לבחור את קצה היריעה התחתון: קווי או גלי. את העדפותיכם ניתן להשלים בהדמיית מחשב של חברת פתרונות הצללה המספקת סוככי מרקיזה, לרבות התקנה. חברה זו מפעילה אתר אינטרנט, באמצעותו ניתן להשלים את בחירתם של סוככי מרקיזה. האתר משמש קבלני בניין, בעלי עסק עם מפתח קטן ודיירים פרטיים המעוניינים בהצללה זו.

סוכך המרקיזה בעולם העסקים

היריעה הקדמית של סוכך המרקיזה היא פשוט בימת פרסום לכל דבר ועניין. בית עסק כמו חנות רחוב הנדרש לסוכך מרקיזה יכול להטמיע מסר שיווקי או את הלוגו שלו על היריעה הקדמית ובכך למשוך מתעניינים ללא קידום באינטרנט, כבר בשלב השיטוט הראשוני ברחוב.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה