077-5418271

שמשיית סוככים אמברל למסעדות ברחוב ובכיכר

אמברל - שמשיית סוככים 4
shutterstock_14266303
אמברל - שמשיית סוככים

אמברל היא שמשיית סוככים המהווה סוכך עם יריעת הגנה מקרינת שמש ישירה. בשונה מסוכך של חנות קטנה או חצר בית, מדובר בדגם ענק ורחב שוליים המכסה רחובות וכיכרות. משתמשים בו כאשר המסעדה הגדולה קיבלה זיכיון לשטח אירוח ציבורי רחב בכיכר, על המדרכה הרחבה ובכל מקום אחר בו נדרש הקירוי. שמשיית סוככים מתוקף היותה בעלת יריעת הגנה משמש ישירה, מתאימה לעיצוב הבורגני המודרני, וזאת משום שעל גבי יריעה זו נהוג להטמיע את שמה של המסעדה, כמקובל באסכולות המודרניות. באסכולות הכפריות, דרכי ההטמעה של שם המסעדה רבות יותר ולא נעשות בהכרח על גבי סוכך מלבני המסמל את האלמנטים הבורגניים יותר מכל.

בדי הסוכך

הסוכך מבוסס על בדים חזקים מאד המיועדים להתמודדות עם רוח וסחף. יחד עם זאת, אין אחריות למוצר בחורף. בעתות הגשמים והסופות יש לקפל את המוצר ולהציב סגירת חורף במקומו. למעשה, מי שיפעל בחוכמה ידאג להסיר את הסוכך כבר בסוף הסתיו ולהתכונן לחורף כנדרש עם סגירת החורף האולטימטיבית עבורו.

יריעת ההגנה משמש ישירה ויתרונותיה

יריעה זו נמצאת בקצה הסוכך ועל כן היא שומרת על האורחים מסנוור מקדימה. יריעה זו היא החלק הקדמי ביותר במסעדה. אותו רואים ראשון כשחולפים על פניה. לכן, מאד מומלץ להשתמש בו כבימה להטמעת השם של המסעדה שלכם ורצוי גם את לוגו המותג שמייצג אותה. יריעת הגנה זו יכולה להיות מעוצבת בצורה מלבנית מלאה או עם גלי סינוס בחלק התחלון שלה.

שליטה נכונה באמברל שלכם

שמשיית סוככים אמברל הכי כדאי לקנות על בסיס הפעלה חשמלית. אז, קיפול היריעה אינו מהווה משימה סבוכה, אלא רק הפעלה פשוטה של בקר חשמלי המיישם את העבודה עבורכם. מדי אביב ניתן לפתוח את היריעה באותה הדרך שבה קיפלתם אותה ולפרוס אותה מחדש. הפעלה חשמלית מקצרת תהליכים אלו וגם שומרת על חיי המוצר שלכם מפני טעויות אנוש שהיו נעשים כאשר היה דגם מכני של סוכך זה. שמשיית סוככים אמברל מומלץ לרכוש רק בגרסה חשמלית וליהנות משליטה קלה ונוחה, עמידות חסרת פשרות של המוצר ושנים של תפעול נוח וכיפי מצדכם, כבעלי החזקה על מסעדה זו.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 
09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה