077-5418271

טיפים שימושיים לרכישת סוככי מסילות

מהם סוככי מסילות ומדוע הם נחשבים מאד אפקטיביים עבור צרכני סוככים רבים? סוככי מסילות הם סוככים בהם היריעות נפרסות או מתקפלות על גבי מסילות. המסילות בנויות שתי וערב, כשבצד הזרוע ישנו זוג פסי מתכת שהיריעה נמצאת ביניהם. אלמנט נוסף שנמצא בין 2 הפסים הוא פסי רוחב מתכתיים שיחד עם אלו שפרוסים לאורך יוצרים זרוע שתי וערב, או בפשטות – מערכת מסילות. פס הרוחב האחרון נמצא במיקום קטן משמעותית מרוחב היריעה, מה שמאפשר לה להיפרס כלפי מטה ולהגן מקרינת שמש ישירה. ניתן להשתמש בחלק זה של היריעה כדי ליצור מסר שיווקי אם מדובר בבית עסק שעבורו הסוכך מיועד.

טיפ מס' 1 – בחירת הבד עבור סוכך המסילות

בד סוכך המסילות צריך להיות בד עמיד גם לשמש וגם לרטיבות. זה לא אומר שניתן להשתמש בסוכך החורף, כי החורף בדרך כלל מלווה גם בסופות חזקות שעשויות לעקם את הזרוע. זה אומר שאם יהיה גשם מקומי באמצע החמסין, מה שקורה מעת לעת בישראל בשנים האחרונות, או שירד טל לפנות בוקר, או שבבית עסק אחר או בערוגות בקרבתו המועצה תשקה את הצמחים, המים הללו לא ישפיעו על התפקוד של היריעה או יחבלו בזרוע, שתהיה עשויה מחומר אלחלד. הבדים הכי עמידים שיש כיום למזג אוויר קיצוני הם PVC, שמשונית בעברית. זהו בד מולחם בבדיל. לחילופין, הבד התפוּר הטב ביותר היא בד הדראלון שעשוי מתפרים עבים ודחוסים מאד המסוגלים להתמודד עם קרינת שמש, סילוני מים וכד’.

טיפ מס' 2 – בחירת המסילות והזרועות של הסוכך

המסילות והזרועות, כפי שהסברנו בפתיח, צריכות להיות בצורת שתי וערב, כך שבצדדים יהיו מוטות אורך ובמרכז מוטות רוחב עליהם תיפרס היריעה. חומר הייצור הנדרש הוא כאמור מתכת אלחלד, או ברזל מגולוון או אלומיניום. חומרים אלו גורמים לכך שמים, לחות, טל או גשם לא ישפיעו על ההתקן, לא יפגעו ברמת השימון שלו ולבטח לא יגרמו להיווצרות חלודה.

טיפ מס' 3 – הטמעת מסר שיווקי על היריעה לעסקים – יתרון

במידה וסוככי מסילות נרכשים עבור עסקים, מומלץ להשתמש בחלק הקדמי של היריעה להטמעת מסר שיווקי, למשל שם החנות או המכון, שם העסק, הלוגו של אותו ארגון וכד’. בדרך זו, אנשים יצפו במיצג בקו קדמי כשהם יחלפו על פני בית העסק ויוכלו להיוודע אליו.

פרגומור – סוככי מסילות ברמה חסרת פשרות

בואו לרכוש סוככי מסילות מבית פרגומור וליהנות מכל היתרונות: עיצובים חסרי תקדים, עמידוּת חסרת פשרות של המסילות והיריעות, ושימוש קל בכל התקן הצללה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה