077-5418271

טיפים נבחרים לרכישת סוככים

סוכך זרועות אנטאליה
מסכי הצללה בעמידות גבוהה
סוכך מסך לבית

במאמר שלפניכם נספק לכם מידע על רכישת סוככים. המאמר יחלוש על מספר נקודות שחשוב להכיר. ראשית כל, צורת הסוכך, מרקיזה או סוכך זרועות. שנית, עיצוב נדרש לסוכך, ושלישית – פונקציות הצללה שכדאי שתכירו בסוכך שלכם. אם אתם מחפשים סוכך לחנות, למסעדה ואפילו למרפסת או לחצר של בית פרטי, במאמר זה תוכלו לקבל את כל פרטי המידע המבוקשים.

טיפ מס' 1 – סוכך או מרקיזה? המומחים משיבים

מרקיזה נועדה, לרוב, להגנה על חלון קטן עד בינוני, למשל חלון של חדר מגורים, בעוד סוכך זרועות נועד להגן על רחבה גדולה עם חלון גדול. בחנות לבטח לא תשתמשו במרקיזה אלא בסוכך. ברם, אם החנות שלכם היא אלקטרונית בדמות מכונת רחוב להכנסת מזומן ורכישת מוצרים, ניתן לאבזר אותה עם מרקיזה מעליה. ככל שמדובר בעסק פרונטלי עם כניסה רחבה, האלמנט שיידרש יהיה לעולם סוכך זרועות.

טיפ מס' 2 – עיצוב הסוכך הנבחר

בין אם בחרתם מרקיזה ובין אם סוככים שהחלטתם לרכוש הם סוככי זרועות, חשוב לדעת כיצד לעצב אותם. כאן, יש להבדיל בין החנות שהיא עסק שלכם ואין בו עוד מקבלי החלטות מלבדכם, לבין בניין בו אמנם הדירה שלכם כי רכשתם אותה אבל הבניין לא, והסוכך מתערב בעיצוב שלו. אז, יש לכנס אספת דיירים ולקבל אישורי מועצה, למשל ממחלקת חזות הישוב. הדבר שונה מתרחיש בו מתקבלת החלטה לספק הצללה לכל הדירות בבניין כשהיא זהה לחלוטין זו לזו. החלטה כזו מתקבלת בישיבת דיירים מסודרת וכל דייר נדרש להשקיע כמה מאות עד אלפי שקלים PER סוכך, מחיר מסובסד לעומת רכישת התקן בודד לבית פרטי. בעסק, המצב שונה כי בחירת הסוכך תלויה במיתוג שלו, ומיד כפי שתראו בפרק הבא – אפילו בלוגו שלו.

טיפ מס' 3 – שיפור ההצללה והמיתוג בכפיפה אחת

יריעת משנה להגנה מפני שמש ישירה היא משטח בד שנמצא בקצהו של הסוכך ולמעשה משווה אותו לתנאים של המרקיזה. זו יריעה קדמית שיש לה 2 תפקידים: ליצור הצללה לבלימת השמש שנמצאת בכינון ישיר, וגם לספק לכם בימה לשיווק ומיתוג, שכן מדובר בחלק קדמי שנראה היטב לכל הולך רגל מרחוק. מומלץ לרכוש סוככים עם יריעה קדמית להגנה משמש ישירה ולמתג אותה עם הלוגו שלכם. לכן, לצבע של הסוכך אותו תרכשו ישנה משמעות שיווקית עבורכם כבית עסק.

פרגומור – רכישת סוככים בהתאמה אישית

בואו להסדיר סוככים איכותיים מבית “פרגומור פתרונות הצללה” ולספק לעצמכם את כל מה שאתם צריכים לבית ולעסק לשם כינון הצללה מלאה בימי הקיץ. הסוככים בחלקם מכניים ובחלקם חשמליים ועל כן ניתנים לוויסות, קיפול ופריסה מחדש. הסוככים לא מיועדים לשימוש בחורף וכבר בימי הסתיו יש לדאוג לקפל את היריעות והזרועות שלהם.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה