077-5418271

טיפים שימושיים לעיצוב פרגולות בחצרות הבתים

אם אתם מעוניינים לגבש עיצוב פרגולות מנצח, כזה שלא ישאיר אף עין אדישה ויספק לכם את כל הנדרש גם בנושא בטיחות, שרידות ואריכות ימים של התשתית החדשה, במאמר טיפים זה אנו מספקים את כל מה שצריך לדעת בנושא פתרונות הצללה מורכבים מאין אלה. המאמר עוסק בתחומי עניין רבים הנוגעים לפרגולות, החל מעיצובים מלוטשים במיוחד ועד לנושאים פרקטיים העוסקים בפרגולה עצמה.

טיפ מס' 1 – מבחר עיצובים לפרגולות – כך תממשו את מה שמתאים לכם

החלוקה העיקרית בין 2 סוגי ההצללות היא פרגולות מתכת לעומת פרגולות עץ. בימינו, הבחירה צריכה להיעשות על פי טעמכם ובהתאם למה שאתם סבורים שנכון עבור החצר שלכם. זאת, משום שכל אחד מחומרי הייצור הללו ניתן לעצב בדרך של השני. ניתן לצבוע עץ בצבעי מתכת וניתן לצבוע מתכת בצבעי עץ. ניתן להסדיר גם פרגולות לבנות, פרגולות צבע שמנת, פרגולות ללא תריסים אשר מוצבות באופן קבוע ללא כוונון בשלל צורות ומבנים עליונים, פרגולות תריסים מעוצבות, ועוד. ההמלצה שלנו היא לבחור את הפרגולות הנדרשות בעזרת הדמיית מחשב של פתרונות הצללה מטעמה של חנות פרגולות מקצועית.

טיפ מס' 2 – מבחר סוגי הצבות לפרגולות החדשות

פרגולה ניתן להציב על 4 עמודים בלב החצר, או על 2 עמודים בצד החצר על אחד הקירות. במידה וזהו הכיוון שלכם כי אין לכם מקום להצבת פרגולות של 4 עמודים, ניתן לשקול להציב פרגולה ללא עמודים בכלל, שהשליטה על הפתיחה והסגירה שלה נעשית באמצעות מיתרים קשיחים מלמעלה. המיתרים יכולים לפתוח ולסגור אותה כרבע מעגל. כאשר היא לא במצב שימוש היא צמודה לקיר וכאשר היא בשימוש היא בניצב לו.

טיפ מס' 3 – התכונות שיעשו את הפרגולה שלכם לעמידה באמת

בחרו במתכות לא מתחמצנות בעלות כושר אלחלד גבוה. הציבו סנטף בראש כל פרגולה כדי להגן על הצבע ועל רמת החדשנות שלה מפני גשם. דאגו לקפל פרגולות שאינן בשימוש. מומלץ לבחור דגם חשמלי אם אתם יודעים שיהיה לכם יותר קל לבצע את הקיפולים והכוונים השונים עם חשמל מאשר באופן מכני.

טיפ מס' 4 – פרגומור – פרגולות בהתאמה אישית לכל דייר

בואו להסדיר פרגולות איכות מבית “פרגומור”! פרגולות דהיום הן מוצרי חובה של ממש בשל האקלים הרותח של מדינת ישראל בשנים האחרונות. אם יש לכם בית פרטי בבעלות אנו ממליצים בחום להסדיר בחצר שלו פרגולה. באמצעות המומחים של “פרגומור” תוכלו לבחור בדגם המושלם לביתכם מכל בחינה: הצבה, עיצוב והתנהלות שוטפת!

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה