077-5418271

מחירי פרגולות - כל הפרמטרים

מסך סקריני זיפ - ZIPSCREENY SZ50
פרגולה ג'ניוס מתקפלת

הצבת פרגולות בבית או בנכס העסקי היא פעולה אשר דורשת הדרכה. הדרך לפרגולה כרוכה בבחירת מוצר שמתאים לצרכים שלכם, ולסגנון העיצוב של חצר הבית או הפרונט של העסק. מלבד העניין הבירוקרטי, מדובר בעניין כספי שיש לבחון את עליותיו – מהו המחיר להתקנת פרגולה, מהם הפרמטרים לקביעת המחיר, ואיזה סוג פרגולה תתאים לבית העסק או לבית הפרטי. על כן, מידע מקיף על פרגולות אשר ייכתב בפסקאות שלפניכם יאפשר לכם לדעת מה עליכם לעשות על מנת להציב את הפרגולה באופן תקני, ובצורה שתיטיב עם הנכס בו אתם מתכוונים להשקיע בפתרון הצללה זה.

עיצוב פרגולה באמצעות רפפה וגג

עיצוב הפרגולה היא אחד מהגורמים העיקריים לקביעת מחירה. יתרון הגג הרציף הוא בכך שההצללה בימים הקיציים תהיה מלאה. יחד עם זאת, ישנם ימים בהם נרצה, כנראה, לשלוט בכמות הצל, כלומר לווסת את כניסת השמש לפרגולות שלנו. את זה ניתן לעשות רק עם גג רפפות מתכוונן. הרפפות הן תריסים שנמצאים בגג אשר ניתן לשנות להם את הזווית כמו בכל תריס אחר. בחלק מהמקרים מדובר בשינוי מכני עם מוט ארוך, ובחלקם – מדובר במנגנון אלקטרוני שפותח וסוגר את תריסי הרפפות. עיצוב הפרגולה באמצעות גג או רפפה הוא שיקול כספי, כמובן, ומחיר הפרגולה משתנה בהתאם לסוג העיצוב שתרצו לבצע, אם מדובר בפרגולת אלומיניום עם רפפות או פרגולת אלומיניום ללא רפפה – בהחלט תלוי לשיקול הכספי שלכם, ולתקציב שקבעתם מבעוד מועד.

עץ או אלומיניום?

קביעת מחיר הפרגולה על סמך סוג חומר הוא פרמרטר חשוב לא פחות. למרות שישנה נטיה בקרב קהל הלקוחות להעדיף את חומרי העץ, פרגולות אלומיניום נחשבות איכותיות הרבה יותר. פרגולת עץ אמנם מתקשרת אצלנו כפרגולה הקלאסית בעיצוב וייצור עץ, אך עם זאת, לא הרבה יודעים כי יש לה חסרונות רבים אל מול פרגולות אלומיניום. מוצרי עץ נוטים להתבלות, להיפגם מנזקי מזק האוויר כמו גשם ורוח, ודורשות לא מעט תחזוקה שוטפת והוצאות כספיות נלוות בהחלפה של חלקי הפרגולה, ניקיון ועוד. לעומת זאת, פרגולות אלומיניום עמידות לכל מזג אוויר, ואינן דורשות תחזוקה או החלפה תמידית. אם קביעת המחיר לפרגולה היא “לטווח הקצר”, סביר להניח שתבחרו בפרגולת עץ, אך אם מדובר בחשיבה לטווח ארוך, פרגולת אלומיניום אמנם עלולה להיות הוצאה יקרה יותר, בהתאם לעיצוב ולתכנון שלה, אך עם זאת, תוכל לחסוך לכם לא מעט זמן וכסף יקר עבור תחזוק ושיפוץ.

התאמה אישית

תחום ההתאמה האישית לא פוסח גם על הגינה שלכם. כיום ניתן לרכוש מבחר מוצרי הצללה למרפסת או לגינה בהתאמה אישית כמו סוכך זרועות לחלון, פרגולה אלומיניום מעוצבת וכו, וכך גם הפרגולות שלכן יכולות לעבור “קוסטומיזציה”, כלומר, התאמה אישית ללקוח, לצרכיו וכן לשטח בו תותקן הפרגולה. תכנון והתאמה אישית של הפרגולה כמובן יהיה כרוך במחיר גבוה יותר. התאמה אישית של פרגולה בגינה או בחצר עשוי לכלול, מלבד מדידות והדמיות, גם עיצוב אישי, התאמה אישית של חומרים, צביעה, בדים, מנגנונים חשמליים ועוד. רמת ההתאמה האישית של הפרגולה תלוי בכם, וזה כמובן גם יתבטא במחיר.

טכנולוגיה

מחיר הפרגולה נקבע גם על פי סוג הטכנולוגיה המשולבת בה – מחיר פרגולת אלומיניום הנפתחת בצורה ידנית, יהיה שונה ממחיר פרגולת אלומיניום בשילוב מנוע חשמלי. מחיר פרגולה חשמלית גם הוא ייקבע לפי סוג המנוע והשלט שתבחרו. כיום פרגולות רבות הופכות למתכווננות בצורה אוטומאטית, ובכך הופכות לאטרקטיביות יותר ונוחות יותר לשימוש. עם זאת, מחירה נקבע בהתאם

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’: 09:00-13:00
ימים א’-ה’: 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראשראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה