077-5418271

מידע נדרש אודות בחירת סוככים עבור קירות עליונים במבנים שונים

מסכי הצללה מובנים על מסילת צד

סוככים משמשים לקירוי והצללה של מגוון לוקיישנים במבנים שונים. במאמר זה נצביע על 3 דוגמאות עיקריות, חצר בית המגורים, חנות בקרן רחוב ומגרש חנייה. בדוגמאות אלו תוכלו להכיר סוגי סוככים, וללמוד כיצד לגבש את המתאימים ביותר מבניהם לכל מקרה מבחן. קריאה מהנה!

סוככים לחצרות הבתים

בחצר הבית ניתן להציב סוכך זרועות. סוכך הזרועות הוא התקן הצללה מתוח, המגיע על 2 יריעות: עיקרית וקדמית. בעוד היריעה העיקרית מגינה מהחלק העליון של המבנה, היריעה הקדמית מגינה מקרינת שמש ישירה, כאשר היא נמצאת בגובה נמוך כשהקרינה שלה ממוקמת מול קו הצפייה שלכם. בבתים ניתן למקם גם סוכך מרקיזה כאשר מדובר בקירוי מרחב קטן או מעל חלון או מרפסת כביסה עם כיוון אוויר קטן.

סוככים לחנויות בקרנות רחוב

סוככים אלו מגיעים בעצמם מ- 2 משפחות: קטנים ושמשיית סוככים. הסוככים הקטנים משמשים לקירוי חנות לוקלית המספקת מוצרי צריכה בעמדות מכירה יחידות. שמשיות הסוככים, או “אמברל” בסלנג המקצועי מיועדות למסעדות עם מתחמי ישיבה גדולים בכיכר או על מדרכה רחבה. בחורף, יש לגלגל את האמברל ולהחליפו בסגירת חורף על מנת לאפשר לאורחים שלכם לשבת שם גם כשגשום. היתרון של אמברלים וסוככי יחיד הוא ביריעה הקדמית להגנה מפני שמש ישירה משום שלא רק שההצללה שלכם טובה יותר, זה גם תורם לשיווק שלכם ומאפשר לכם להטמיע על אותו חלק את שם המסעדה או החנות שלכם על מנת שיראו אותו מרחוק.

סוככים למגרשי חנייה

במגרשי חנייה, הכי כדאי להציב סוכך מפרשים משולש העומד על 3 עמודי תמך. כשמדובר על מגרש קטן של 4-6 מכוניות, רצוי לבחור בסוכך מפרש יחיד אך גדול, וכאשר מגרש החנייה פרוס על פני שטח רחב, הפעולה החכמה יותר תהיה לחלק אותו למקומות חנייה ולהציב בהם (או לפחות בחלקם) סוככי מפרש קטנים. סוככים אלו מעוצבים ועל כן מזמינים את הנהגים לבוא להיכנס למגרש. הם משמשים גם לעיצוב מגרש חנייה פרטי של בית צמוד קרקע, במידה והוא אינם ממוקם מתחת לגג של גראז’ בנוי. סוככים אלו מספקים פתרון מושלם לחניית רכבים ואופנועים הן במגרשים, הן בקרן רחוב והן בחצרות.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה