077-5418271

פרגולות תלתלים רחבות לשטחים פתוחים במסעדות

גלארי
תלתלים - פרגומור
פרגולת ג'ניוס GENNIUS - T1

באמצעות פרגולות תלתלים, תוכלו להבטיח את כל מה שתצטרכו על מנת לקרות את המסעדה שלכם. א המסעדה נמצאת בשטח פתוח באווירה כפרית או בשיכון פסטורלי שאינו ניחן בנוף העירוני הרגיל, אלא בתמונות ציוריות של כפר ומושב, פרגולה זו תתאים לכם במיוחד. בדרך כלל, כאשר המסעדה ממוקמת במיקום שכזה, השטח הפתוח אינו מלבני המצביע על שורה או עמודה קבועה, אלא פרוס על פני אזור רחב יריעה שמצריך גג שיכסה את כולו. כאן נכנסות פרגולות תלתלים ומספקות את מה שנדרש להצללה.

לא רק פרגולה – האמצעי שיצוק את העיצוב הכפרי למסעדה שלכם

פרגולות תלתלים מבוססות על גוון חום בהיר ועל צורת גל סינוסים עולה-יורד. צורה זו של גג פרגולה מסמלת יותר מכל את העיצוב הכפרי, ובשילוב הצבע החום יוצרת אותנטיות של ממש במרחב המסעדה שלכם. מסעדה בה צריך להסדיר עיצוב כפרי בחצר שלה מצריכה פרגולות תלתלים על מנת לספק את המראה האדריכלי הנדרש עבורה.

פתרון ההצללה שיסב נחת לאורחים

פרגולות תלתלים מבוססות על חומרי הייצור מהחזקים בתחום פתרונות ההצללה ועל כן הוא יעמוד איתן למש כל תקופת הקיץ והסתיו ללא עוררין. לקראת החורף, נהוג לשלוף קירוי זה מעמודיו ולהציב תחתיו סגירת חורף, שגם עבורה ניתן לעצב דקורציה כפרית שתתאים למסעדה שלכם.

הסדרה ראשונית של פרגולות תלתלים

פרגולות תלתלים ניתן להסדיר בחנות פתרונות הצללה, בה ניתן לבחור בגודל המתאים של הפרגולה על פי המרחב של המסעדה שלכם. את בדיקת ההתאמה של הפרגולה למסעדה, ניתן לעשות באמצעות הדמיית מחשב שמספק אתר האינטרנט של חברת פתרונות ההצללה.

דברים שכדאי לוודא לפני הרכישה

מסופקת התקנה לפרגולה שלכם על ידי מומחי פרגולות תלתלים, כולל הדרכות על הפירוק לקראת החורף. מסופקת תעודת אחריות מלאה הכוללת שירות מענה טלפוני בשעות העסקים. חשוב להשלים את הרכישה כשיש לכם תאריך יעד להתקנת המוצר. רצוי לבקש, במהלכו, הדרכה ראשונית עבורו על מנת להיות מוכנים לשימוש פעיל במוצר כבר מהיום הראשון להסדרתו. כך, תוכלו להבטיח שהלקוחות שלכם יושבים תחת אמצעי הצללה יציב ושאתם מספקים להם את המענה הנדרש בזמן אמת בעת תפעול הפרגולה.

למידע נוסף מלאו פרטים

יצירת קשר

שעות פתיחה: 
יום ו’:
 09:00-13:00
ימים א’-ה’:
 09:00-16:00
הגעה בתיאום מראש

מפיץ באזור הצפון חיפה והקריות:

בית ועץ פרוייקטים

פרטי התקשרות

נגישות
לחצו לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות
X
מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה